امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر اصفهان به ۱۱۵ حادثه دیده

نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان در هفته پایان خرداد در ۵۷ عملیات امدادی به ۱۱۵ حادثه دیده در اصفهان امدادرسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد محمدی رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: در هفته گذشته ۵۷ مورد حادثه گزارش شد که در این حوادث ۱۱۵ نفر آسیب دیدند و ۲۰۴ نفر نیروی عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان اعزام شدند.

محمد محمدی افزود: این حوادث شامل ۳۵ مورد حوادث جاده‌ای، چهار مورد حضوری، دو مورد حوادث صنعتی و کارگاهی، ۱۱ مورد شهری، یک مورد دریایی و ساحلی و چهار مورد حوادث کوهستان بوده که به جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

او گفت: تعداد حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای ۹۲ نفر، خدمات حضوری پنج نفر، ساحلی و دریایی یک نفر، شهری ۱۰ نفر، کارگاهی و صنعتی دو نفر و کوهستان پنج نفر بوده است.

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، افزود: تعداد نجات یافتگان ۵۷ نفر بودند که از این تعداد ۴۴ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و تعداد ۱۳ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند و چهار مورد رهاسازی شده است.

او با بیان اینکه در حوادث جاده‌ای از تعداد ۴۲ نفر ۱۲ نفر تحت خدمات درمانی سرپایی قرار گرفتند و ۳۰ نفر به بیمارستان منتقل شدند گفت: از ۵۴ دستگاه آمبولانس‌ها در این تیم‌ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث استفاده شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار