ایزدپناه در صحن علنی مجلس:

امنیت یکی از اساسی‌ترین نیاز‌های اولیه هر جامعه است

نماینده ایذه گفت: امنیت یکی از اساسی‌ترین نیاز‌های اولیه هر جامعه است و هر کجا امنیت نباشد، سرمایه گذاری در هیچ زمینه‌ای صورت نخواهد گرفت.

امنیت یکی از اساسی‌ترین نیاز‌های اولیه هر جامعه استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ایزدپناه، نماینده ایذه در جلسه علنی مجلس گفت: امنیت یکی از اساسی‌ترین نیاز‌های اولیه هر جامعه است و هر کجا امنیت نباشد، سرمایه گذاری در هیچ زمینه‌ای صورت نخواهد گرفت.

ایزد پناه تأکید کرد: آقای رحمانی فضلی؛ آیا مجموعه وزارتخانه شما قادر به خاموش کردن یک فتنه و یک درگیری محلی و طایفه‌ای نیست؟ من این را کوتاهی می‌دانم. برخی از مسئولان امر از شما انتظار دارند ضمن اینکه خودتان به منطقه تشریف بیاورید، این موضوع را جدی بگیرید تا مشکلات بیشتری رخ ندهد.

او ادامه داد: اصل ۴۸ قانون اساسی می‌گوید در بهره برداری از مناطق طبیعی و استفاده از درآمد‌های ملی در سطح استان‌ها و توزیع فعالیت‌های اقتصادی میان استان ها، باید تبعیض در کار نباشد، به طوری که هر منطقه‌ای به فراخور نیاز‌ها و استعدادهایش، سرمایه و امکانات لازم در اختیارش باشد. آیا واقعا عدالت در توزیع سرمایه ایجاد شده است؟ روستا‌های بخش‌های ما در ایذه و باغملک از ابتدایی‌ترین خدمات بی بهره هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار