احمدی در صحن مطرح کرد:

وزارت کشور با ولنگاری فرهنگی مبارزه کند

نماینده مردم رشت گفت: ولنگاری فرهنگی در وسایط نقلیه، سواحل خزر، شهر‌ها و ... وجود دارد و نظارتی هم بر آن نمی‌شود و باید با آن مبارزه شود.

وزارت کشور با ولنگاری فرهنگی مبارزه کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در جلسه علنی امروز مجلس گفت: مقام معظم رهبری در پیام خود در روز افتتاحیه مجلس یازدهم قرائت شد به دو مقوله فرهنگ و اقتصاد تأکید فراوان داشتند، اما امروز ولنگاری فرهنگی در شهر‌ها وجود دارد.

او ادامه داد: ولنگاری فرهنگی در وسایط نقلیه، سواحل خزر، شهر‌ها و ... وجود دارد و نظارتی هم بر آن نمی‌شود. امروز کشور مرهون خون شهدا است، اما شاهدیم که برخی بدون داشتن روسری و امکانات اولیه در شهر‌ها قدم می‌زنند، وزارت کشور باید پاسخگو باشد.

احمدی گفت: امروزه از عزل و نصب‌های بی‌حساب و کتاب در برخی استان‌ها وجود دارد بنابراین نباید شما تابع یکسری جریان‌های خاص باشید.

احمدی تصریح کرد: وزارت کشور برای حامیان امر به معروف و نهی از منکر و همچنین آمران آن مواضع خوبی نمی‌گیرد که باید در این سیاست خود بازنگری کند. همچنین بسیاری از مردم با حداقل دریافتی شرایط اقتصادی خوبی ندارند و در برخی استان‌ها به ویژه حوزه انتخابیه من به سختی زندگی خود را می‌گذرانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار