رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

رضایتمندی دانشجویان یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های دانشگاه است

کریمیان گفت:جلب رضایتمندی دانشجویان به عنوان یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛با حضور رییس دانشگاه، معاونین آموزشی، فرهنگی دانشجویی، درمان، مسئولان معاونت‌های اموزشی و فرهنگی دانشجویی، مدیر پشتیبانی، روسای دانشکده‌ها، مشاور جوان رییس دانشگاه و نمایندگان کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی؛ جلسه بررسی مسائل و موضوعات دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیرمقدم به مسئولان دانشگاه و نمایندگان کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی گفت: جلب رضایتمندی دانشجویان به عنوان یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های دانشگاه، همواره در اولویت کاری مسئولان قرار دارد.

کریمیان افزود: تلاش برای رفع چالش‌ها و مشکلات فرا روی آموزش و مسائل مربوط به رفاه و آسایش دانشجویان را همواره مورد تاکید قرار داده‌ام و یقیناً مسئولان دانشگاه نیز در این رابطه احساس تکلیف خواهند نمود.

او ادامه داد: اگرچه در شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا؛ آموزش دانشجویان تحت تاثیر قرار گرفته و ناچار شدیم بیشتر آموزش‌ها را به صورت مجازی ارائه نماییم، اما اجازه نخواهیم داد که این مسائل از کیفیت آموزش‌ها بکاهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه  کرد: دانشجویان در طول دوره تحصیل خود چه در فضای آموزشی و چه در فضای خوابگاهی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در بالاترین حد ممکن رعایت کنند.

او بیان کرد: دانشجویان در کنار مسئولان، پزشکان و پرسنل دانشگاه برای حفظ سلامت مردم و کنترل بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن در سطح جامعه ما را یاری کنند.

دکتر کریمیان در خاتمه سخنان خود از مسئولان معاونت‌های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، درمان، توسعه و بهداشتی در رابطه با حفظ سلامت دانشجویان و فضای آموزشی و خوابگاهی تقدیر نمود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.