عنایتی: امیدوارم سپیدرود در لیگ یک بماند/ روی بازیکنان خوبی سرمایه گذاری کردیم

سرمربی هوادار گفت: روی بازیکنان خوبی سرمایه گذاری کردیم که از لحاظ فنی حرف ندارند و امیدوارم به حقشان برسند.  

عنایتی: امیدوارم سپیدرود در لیگ یک بماند/ روی بازیکنان خوبی سرمایه گذاری کردیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران پس از پیروزی تیمش برابر سپیدرود رشت اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، زیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات حدود ۱۰۰ روز تعطیل بود و بازیکنان را در اختیار نداشتیم. با شرایطی که پیش آمد، برگشتن به مسابقات کار سختی بود، اما بازیکنان با انگیزه و تلاش خود به آمادگی نسبی برای بازی کردن رسیدند.

عنایتی در ادامه گفت: بازیکنانم بازی خیلی خوبی انجام دادند و از آن‌ها به خاطر تلاشی که کردند، تشکر می‌کنم. هنوز خیلی کار داریم و ۷، ۸ فینال دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و هم قسم شدیم که در کنار هم این مسیر را ادامه دهیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی هوادار درباره تیم رقیب گفت: سپیدرود شرایط نسبتا خوبی داشت و امیدوارم این تیم در لیگ یک بماند، زیرا تیم‌هایی که هوادار دارند، سطح کیفی مسابقات را بالاتر می‌برند و باید در لیگ بمانند. برای سپیدرود آرزوی موفقیت می‌کنم و به تمام اعضای تیمم که تلاش مضاعفی داشتند و بازی را بردند، خسته نباشید می‌گویم.

او افزود: بازی به بازی و قدم به قدم پیش می‌رویم و موفقیت‌هایی که به دست می‌آوریم، حاصل تلاش تمام مجموعه است. از تدارکات و بازیکنان تا مدیریت باشگاه تلاش‌های زیادی کردند تا تیم به آرامش برسد و موفق هم شدند.

عنایتی با تمجید از بازیکنان تیمش گفت: روی بازیکنان خوبی سرمایه گذاری کردیم که از لحاظ فنی حرف ندارند. به لحاظ معرفتی هم تیم خوبی داریم و امیدوارم تمام بازیکنان به حقشان برسند، زیرا حق آن‌ها انتهای جدول نیست و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار