هیچ تهدیدی در مرز‌های استان اردبیل مشاهده نشده است

فرمانده مرزبانی کشور گفت: تاکنون هیچ‌گونه تهدید در مرز‌های استان اردبیل مشاهده نشده و امنیت کامل در این مرز برقرار است.

هیچ تهدیدی در مرز‌های استان اردبیل مشاهده نشده استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور در حاشیه بازدید از نوار مرزی شهرستان اصلاندوز گفت: تاکنون هیچ‌گونه تهدید در مرز‌های استان اردبیل مشاهده نشده و امنیت کاملا برقرار بوده که این نشان از آمادگی صددرصدی مرزبانان و مجموعه نیروی انتظامی استان دارد.او افزود:مرزبانان غیور استان اردبیل در راه دفاع از کشور تلاش مضاعف داشته و از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند.

او با اشاره به جاده‌های نامناسب مرزی در شهرستان اصلاندوز افزود: گرچه جاده‌های مرزی مطلوب نیستند، اما روحیه ایثار و فداکاری مرزبانان، این کمبودها، اشکالات و سختی‌ها را جبران کرده است.

فرمانده مرزبانی کشور، عشایر غیور شهرستان اصلاندوز را مرزبانان واقعی استان دانست و گفت: امنیت مطلوب و پایدار و توسعه یافته و همه جانبه با حضور مرزداران در کنار همکاران ما ایجاد شده است.

گودرزی از ارائه آموزش‌های همگانی به عشایر و مرزداران خبر داد و بیان کرد: مرزداران استان با رعایت توصیه‌ها و قوانین و مقررات مرزبانی در سطوح مختلف در ایجاد و تقویت روحیه مرزبانان نقش بسزایی دارند.

او همچنین از همکاری و همفکری عشایر در حاشیه مرز‌ها که به کار دامپروری و دامداری مشغول هستند قدردانی کرد و اظهار داشت: در بازدیدی که از مرز‌ها داشتیم مورد خاص در مرز‌ها مشاهده نشد، اما تاکید ما بر این است که قوانین و مقررات، مرز‌های خاص خود را دارد.

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری مرز هر کشور به مثابه ناموس کشور است افزود: بایستی در حفظ این مرز و ناموس کشور تلاش مضاعف کنیم.

گودرزی ضمن قدردانی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در خدمت‌رسانی به عشایر استان و مرزداران تصریح کرد: برخی کمبود‌ها وجود دارد که نیازمند عنایت بیشتر مسؤولان استان است.

او با اشاره به نقش روحانیون در کنار مرزبانان گفت: روحانیون روحیه دین باوری مرزبانان را تقویت می‌کنند که جای خوشحالی دارد.

فرمانده مرزبانی کشور با ابراز خرسندی از روحیه ایثار مرزبانان افزود: روحیه ایثار، شادابی و تلاش مضاعف ما را به وجد آورد و نشان از این دارد که اقدامات مرزبانی اردبیل در جهت ایجاد امنیت مرزی بسیار مناسب است.

گودرزی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و اقدامات مرزبانی در این راستا افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مساوات و کمک مومنانه همکاران ما در مرزبانی استان بیش از ۲۰ هزار غذای گرم با هماهنگی کمیته امداد امام (ره) استان و شهرستان بین افراد نیازمند توزیع کردند.

او با اشاره به همکاری مرزبانان استان اردبیل با کشور دوست و مسلمان آذربایجان گفت: همکاری مسالمت‌آمیز بین مرزبانان دو کشور برقرار بوده و سال‌های متمادی در کنار هم هستند.

منبع فارس

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.