دیدار فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با امام جمعه پاوه

فرمانده‏ی مرزبانی استان کرمانشاه به همراه تنی چند از فرماندهان و معاونان مرزبانی استان و هنگ مرزی پاوه با امام جمعه پاوه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه به اتفاق فرمانده هنگ مرزی پاوه و ریاست عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات هنگ مرزی پاوه با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان پاوه با ماموستا "ملا قادر قادری" به دیدار و گفتگو پرداخت.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه نقش مهم و موثر روحانیون و ائمه جمعه در راستای افزایش امنیت اشاره و به حساسیت موجود در منطقه و لزوم تأمین و حفظ امنیت مرز‌ها گفت : با تمام وجود و استفاده از همه ظرفیت‌ها در خدمت اسلام و انقلاب هستیم و به یاری خداوند متعال و با اطاعت از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب همه توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی خواهیم کرد.

الهی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری "هیچ کس حق ندارد به اعتقادات و مقامات مورد احترام شیعیان و اهل سنّت اهانت کند" افزود: دشمنی و اختلافات در میان مسلمانان به خصوص شیعه و سنی ساخته و پرداخته دشمنان جهان اسلام و صهیونیسم غاصب و استکبار است و همه مسلمانان باید برای مقابله با تفرقه آگاه و بیدار باشند و بر بصیرت خود بیافزایند.

ماموستا ملاقادر ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به کلیه پرسنل نیروی انتظامی علی الخصوص مرزداران ایران اسلامی افزود: خداوند را شاکریم که توفیق عنایت فرمود تا در خدمت فرمانده و کارکنان زحمتکش مرزبانی این استان باشیم.

امام جمعه شهرستان پاوه از زحمات نیرو‌های مرزبانی در راستای ارتقاء امنیت پایدار در مرز قدردانی و تشکر نمود و در پایان با اشاره به وضعیت امنیتی کشور‌های منطقه افزود: امروزه ما به فضل الهی شاهد امنیت واقعی در کشور هستیم که این موضوع مرهون زحمات شما نیرو‌های مسلح کشور است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار