تأکید بر رفع فاصله‌ها و مشکلات در جامعه

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، بر رفع فاصله‌ها و مشکلات در جامعه تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۶ تیر ۹۹ در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد با اشاره به جایگاه خدمت در نظام اسلامی اظهار داشت: مسئولان نظام باید در راستای تحقق عدالت و خدمت شایسته به مردم حرکت کنند.

او همچنین با اشاره به هفته قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و همرزمانش افزود: این هفته فرصت مغتنمی برای دستگاه قضاست که به فضل پروردگار موقعیت زیبا برای جامعه بوجود آوردند.

نکونام بر زنده نگه داشتن امید در جامعه تأکید و اضافه کرد: برخی نگاه‌های ناامیدانه باید رفع شود، که امروز این امر در دستگاه قضا مورد توجه قرار گرفته است و دستگاه قضا ضعف‌های دستگاه‌های دیگر را اعلام می‌کند.


بیشتر بخوانید: مطالبه گری در حوزه آسیب‌های اجتماعی در جامعه افزایش پیدا کند


او به شکل گیری حرکت سالم و در تراز اسلام از سوی دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: رفع فاصله‌ها و مشکلات حاکم در نظام باید رفع شود که این امر از درون دستگاه قصایی آغاز شده است، تا امید در جامعه گسترش پیدا کند.

نکونام با اشاره به دغدغه‌هایی که امروز در جامعه وجود دارد افزود: تلاش برای رفع این دغدغه‌ها و رفع آن‌ها باید سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد و مؤمنان و رهروان انقلابی باید مراقب باشند که از ناهنجاری ها، بدحجابی‌ها و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

او با تأکید بر اینکه گروه‌های فعال شناسنامه دار و تلاشگران جهادی در کشور از منیت‌ها و تخریب گری‌ها احساسی فارغ هستند اضافه کرد: این گروه‌ها با سوز و گداز دینی و اخلاقی که دارند مطالبات را پیگیری می‌کنند.

نکونام به مناسبت‌های این هفته اشاره کرد و گفت: ششم تیرماه سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری در سال ۱۳۶۰ توسط گروه‌های نفاق، هفتم تیرماه سالروز حادثه به شهادت رساندن شهید بهشتی و یاران او و شهید رحمان استکی است.

او اظهار داشت: شهید بهشتی و یارانش در قالب یک جمع بزرگ، ارزشمند و اثرگذار تشکیلاتی به هم پیوسته برای تداوم انقلاب فعالیت داشتند که به دست گروه‌های منافق و نفاق به شهادت رسیدند.

نکونام همچنین به هشتم تیرماه سالروز بمباران شیمیایی سردشت با سلاح شیمیایی از سوی رژیم بعث اشاره و اضافه کرد: شهید صدوقی نماینده، ولی فقیه در استان یزد نیز ۱۱ تیرماه به دست گروهک نفاق به شهادت رسید.

او با اشاره به شهادت رساندن ۲۰۹ نفر از مسافران هواپیمایی مسافربری توسط ناوگان آمریکا گفت: همه این اتفاقات با هدایت سازمان جاسوسی آمریکا به عنوان مدعی حقوق بشر، اتفاق افتاد.

نکونام افزود: دولت و نظام استکبار با جنایت‌های که بر مردم داشته اند، چهره واقعی خود را جهانیان نشان داده و این ابرقدرت رو به نابودی است.

امام جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به دهه کرامت ادامه داد: اتصال به خاندان اهل بیت تنها راه نجات و سلامت جامعه است.

نکونام به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به برخی ناهنجاری‌ها و بدحجابی‌ها انجام این فریضه ضروری است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.