حضور فعال۵۶۳ کانون فرهنگی در گستره فضای مجازی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه گفت : اغلب برنامه‌های دهه کرامت با حضور فعال۵۶۳ کانون فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان در گستره فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه گفت : ۵۶۳ کانون فرهنگی هنری بیش از ۳۰ هزار نفر عضو دارند.

او در خصوص فعالیت‌های فرهنگی دهه کرامت به آذین بندی مساجد و محلات با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت : این اقدام همراه با پخش نوا‌های روحانی و مولودی خوانی ویژه این ایام برای ایجاد جشن و سرور در مناطق مختلف در حال انجام است.

او به انتخاب کانون امیرالمومنین (ع) شهرک دولت آباد به عنوان دبیر جشن‌های دهه کرامت اشاره کرد و افزود: کانون‌ها در برنامه خانواده رضوی که از طریق سایت اطلاع رسانی آستان قدس رضوی اعلام شده، مشارکت دارند و پیامک اعلام برنامه ها، ایده‌ها و طرح‌های جدید قابل اجرا در بستر فضای مجازی که از سوی کانون‌ها پیش بینی و تدارک دیده شده ارسال می‌شود.

کلات پور به پوشش اخبار جشن‌های دهه کرامت و ویژه برنامه‌های این ایام در سایت فهما و انتشار آن در صفحه ستاد مرکزی اشاره کرد و افزود: گوشت گرم قربانی ویژه میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) با محوریت کانون‌های مساجد در مناطق محروم در حال توزیع است.

او به تجلیل از دختران نخبه و فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در قالب برنامه «دختران آفتاب» در زادروز کریمه اهل بیت (س) اشاره کرد و از برگزاری مسابقه نقاشی کودک با محوریت زیارت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، برگزاری مسابقه خاطره نویسی سفر به حرم (زیارت اولی ها) با درج خاطرات از نخستین زیارت از حرمین مطهر و راه اندازی کاروان شادی در مجتمع‌های مسکونی و روستا‌های همجوار شهرک دولت آباد از سوی کانون امیرالمومنین (ع) به عنوان بخش دیگر از فعالیت‌ها یاد کرد.

کلات پور به انتشار پوستر‌ها و تصاویر مرتبط با این ایام سراسر نور و سرور در صفحات گپ، سروش و اینستاگرام اشاره کرد و گفت: دهه کرامت تجلی کرامت انسانی در وجود شاخص‌ترین فرزندان امام موسی بن جعفر (ع) است و فرصتی برای احیای ارزش‌های معنوی و اخلاقی می‌باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار