رئیس حراست فدراسیون فوتبال:

چالش بین کادرفنی مس سونگون و گیتی پسند یکی از دلایل اصلی ایجاد درگیری بود

نقی پور گفت: چالشی که بین کادرفنی تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند به وجود آمد، باعث ایجاد حاشیه در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا نقی پور، رئیس حراست فدراسیون فوتبال درباره حواشی دیدار روز گذشته تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در فینال رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بیان کرد: به جز هیجان‌هایی که برای یک بازی فینال طبیعی است، متاسفانه چالش و تنشی که بین کادرفنی ۲ تیم به وجود آمد، سبب به تنش کشیده شدن خود بازی هم شد. به جز من که به عنوان نماینده حراست فدراسیون به تبریز رفته بودم، نماینده کمیته انضباطی و کمیته داوران هم در محل بازی حضور داشتند. تمام حواشی را رصد کرده و به کمیته انضباطی گزارش خواهیم داد.

او افزود: فکر می‌کنم صدور یک رای خوب سبب جلوگیری از تکرار این اتفاق‌ها یا دست کم کاهش آن‌ها خواهد شد. صحنه‌هایی در این بازی دیدیم که از تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند توقع نمی‌رفت. امیدوارم با بررسی دقیق کمیته انضباطی، رای خوب و دقیقی صادر شود. طبق صحبتی هم که خودم با حیدر بهاروند داشتم، او اعلام کرد با مسببان این حواشی برخورد خوبی خواهد شد.

نقی پور درباره اینکه در صورت با تماشاگر برگزار شدن بازی مس سونگون و گیتی پسند، یک فاجعه به وجود می‌آمد، گفت: نمی‌توانیم بگوییم فاجعه رخ می‌داد چراکه پیش از این هم درگیری‌های زیادی در سالن‌های فوتسال و در حضور تماشاگران ایجاد شده است. یکی از دلایل به درگیری کشیده شدن این بازی این بود که سرمربیان ۲ تیم پیش از این در تیم حریف سابقه کار داشتند و به همین دلیل حساسیت‌های این شکلی به وجود آمد.

او درباره نقش سرمربیان مس سونگون و گیتی پسند در این درگیری‌ها اظهار داشت: اجازه بدهید گزارش‌های خود را در اختیار کمیته انضباطی قرار بدهیم و سپس درباره عاملان این درگیری به جمع بندی نهایی برسیم.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال درباره تداوم درگیری‌ها تا رختکن تیم‌ها گفت: متاسفانه این موضوع از طریق یکی از مربیان به رختکن هم کشیده شد. البته من از ضیغمی (معاون ورزشی باشگاه مس) جنتی (مدیرعامل باشگاه گیتی پسند) برای کنترل جو تشکر می‌کنم. همچنین از علی اصغر حسن زاده، بازیکن تیم گیتی پسند تشکر ویژه‌ای دارم که با معرفت و حرفه‌ای گری خود در زمین و خارج از آن رفتار کرده و برای کنترل تیم خودشان، سعی زیادی به کار گرفت. امیدوارم با بررسی دقیق، کمیته انضباطی حکم عادلانه‌ای صادر کند.

او درباره درخواست وزارت ورزش از وزارت اطلاعات برای کمک به این وزارت خانه‌تر بحث مبارزه با فساد در فوتبال بیان کرد: خودمان به این موضوع ورود کرده ایم. حراست وزارت ورزش هم پیگیری‌های جدی انجام می‌دهد. روی بحث فساد در فوتبال تلاش‌های خوبی انجام داده ایم و به زودی نتایج آن را اطلاع رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.