مدیر منطقه یک شهرداری همدان از آغاز فعالیت "استودیو یک" برای برقراری ارتباط با همشهریان در این منطقه خبر داد.

دهبانی صابر دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ گفت: هدف از راه اندازی این استودیو برقراری ارتباط بیشتر با همشهریان، پوشش سریع رویداد‌ها، اتفاقات و همچنین تبادل نظر در خصوص مسائل آموزش شهروندی است.

او با بیان اینکه لازمه مدیریت صحیح در یک شهر همراهی هرچه بیشتر شهروندان با مدیریت شهری است، ادامه داد: فقدان اطلاع رسانی مناسب و نا آشنایی شهروندان با خدماتی که از سوی شهرداری ارائه می‌شود، موجب افزایش تعامل سازنده می‌شود .

این مسئول اظهار داشت: وجود یک تعامل سازنده بین مدیریت شهری و شهروندانی که با افکار و علاقه مختلف در یک شهر زندگی می‌کنند امری بسیار ضروری و مهم است چرا که این تعامل می‌تواند به برقراری ارتباط مستقیم و حل مسائل و مشکلات شهری کمک زیادی کند.

دهبانی صابر با اشاره به اینکه هنر ارتباطات ریشه‌ای عمیق در فرهنگ ایرانی اسلامی ما دارد، عنوان کرد: برنامه ریزی و شناخت همه جانبه پتانسیل‌هایی که در این زمینه وجود دارد می‌تواند زمینه ساز پلی مستحکم میان مردم و مدیریت شهری باشد که استفاده از عنصر خلاقیت جهت تولید محتوای به روز و جدید بسیار ضروری است.

او گفت با راه اندازی "استودیو یک" علاوه بر پوشش رویداد‌ها و اتفاقاتی که در سطح منطقه یک رخ می‌دهد سعی داریم تا برنامه‌هایی جهت معرفی شهر همدان، فرهنگ بزرگ این شهر و مباحث آموزش شهروندی داشته باشیم و با ایجاد ارتباطی مستمر میان همشهریان عزیز همدانی به پیشرفت هر چه بیشتر شهر همدان کمک کنیم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار