همت نخبگان یزدی برای تولید انواع محلول های ضدعفونی کننده

مدیر عامل شرکت نانو کیمیای کویر گفت: روزانه بیش از ۲۰ تن انواع محصولات ضد عفونی کننده به همت نخبگان یزدی تولید می‌شود.

حمیدرضا اکرمی مدیر عامل شرکت داروسازی نانو کیمیای کویر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در حال حاضر روزانه ۲۰ تن محصولات ضدعفونی کننده به همت نخبگان یزدی در سه شیفت ۸ ساعته تولید می‌شود.

او افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا، دو خط تولید محلول ضدعفونی کننده دراین شرکت راه اندازی شد که با این وجود تعداد نیرو‌ها نیز دوبرابر افزایش یافت.

اکرمی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده در استان یزد هستیم، اظهار داشت: محصولات این واحد تولیدی، در حجم‌های مختلف و با نازل‌ترین قیمت، نیاز‌های داخلی استان وحتی کشور را تامین کرده است.

او در ادامه به تنوع محصولات این شرکت دارو سازی اشاره کرد و افزود: ۵۰ نیرو متخصص ما در ۴ خط تولید، انواع محصولات اسکراپ جراحی، بتادین، محلول ضد عفونی کننده دست وپوست و محلول ضد عفونی کننده محیط یا سطوح را تولید می‌کنند.

اکرمی با بیان اینکه تولید محصولات این شرکت حدود ۱۰ درصد از نیاز‌های بازار داخلی کشور را تامین کرد است عنوان کرد: تولیدات این شرکت دانش، بنیان علاوه بر مشتریان داخلی مشتریان خارجی هم دارد.

او ادامه داد: محصولات این شرکت سالانه ۲۰۰ هزار دلار ارز آوری دارد که به کشور‌های افغانستان، تاجیکستان و عمان نیز صادر می‌شود.

این شرکت دانش بنیان فعالیت خود را از سال ۹۵ در حوزه دارو آغاز کرد و تولید اصلی این واحد، تولید ضدعفونی کننده‌های بیمارستانی، ضدعفونی کننده‌های زخم قبل و بعد از جراحی بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار