قلعه نویی: شرایط تیم ما خوب است/ جدایی تاوارس به علت ویروس کرونا بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: وضعیت تیم ما خوب است، اما بازی کردن بعد از گذشت ۱۰۰ روز بسیار سخت خواهد بود.

قلعه نویی: شرایط تیمی ما خوب است/ جدایی تاوارس به علت ویروس کرونا بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: خوشحالم بعد از ۱۰۰ روز دوباره در خدمت دوستان هستیم و جا دارد تشکر ویژه‌ای از مدافعان سلامت کنم که در این چهار ماه گذشته صمیمانه  ایثار  کردند و از خود و خانواده شان به خاطر  سلامت جامعه  گذشتند.  

قلعه نویی درباره وضعیت تیم سپاهان بیان کرد:  به هر حال کل دنیا و فوتبال ایران درگیر ویروس کرونا هستند و  ما تمرینات خود را طبق شیوه نامه ها شروع کردیم. البته مشکلاتی داریم و چند بازیکن کلیدی ما مبتلا به کرونا شدند و آن‌ها هنوز هم در تمرینات  حضور ندارند و یکی، ۲ بازیکن ما از جمله کی روش استنلی و محسن الغسانی دیر به تمرین اضافه شدند. چند بازیکن مصدوم داریم که از لحاظ روحی در وضعیت خوبی نیستند. زمانی که از لحاظ ذهنی آماده نباشیم به طور حتم از نظر بدنی آسیب می‌بینیم. در مجموع شرایط تیمی ما  خوب است، اما بعد از گذشت  ۱۰۰ روز بازی کردن بسیار سخت خواهد بود. همچنین ما در دیدار‌های تدارکاتی  شرایط نسبتا خوبی داشتیم، اما ایده‌آل نبودیم که این موضوع  طبیعی است. به هر حال تیم ما از مسابقات دور بود و ترس در وجود همه بازیکنان هست.  

همه هموطنان مراقب سلامتی خود باشند 

او ادامه داد: من خواهش می‌کنم که همه هموطنان مراقب سلامتی خود باشند. شرایط خوبی در کشور وجود ندارد. البته همه ارگان ها بسیج شده اند، اما شاید خودمان مسائل بهداشتی را رعایت نکردیم. به هر حال وضعیت شیوع ویروس کرونا قرمز است و دغدغه‌های اقتصادی وجود دارد، اما سلامت از همه مسائل مهم‌تر است. از دولتمردان می‌خواهم با توجه به اینکه خودشان اعلام وضعیت قرمز می‌کنند، باید به فکر مردم باشند.

قلعه نویی: شرایط تیمی ما خوب است/ جدایی تاوارس به علت ویروس کرونا بود

قلعه نویی گفت: کی روش استنلی در اردوی تیم سپاهان حضور داشته و شرایط نسبتاً خوبی دارد و ۱۰۰ درصد نیست، اما باید ارزیابی کنیم که تا چه میزان می‌توانیم از او  استفاده کنیم.

موضع من، سلامت جامعه به خصوص قشر آسیب پذیر است 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: موضع من سلامت جامعه، مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی مردم به خصوص  قشر آسیب پذیر بوده است. بار‌ها اعلام کرده‌ام که فوتبال نمی‌تواند اولویت اول باشد، اما با توجه به اینکه مسئولان تصمیم گرفتند مسابقات برگزار شود، ما مجبور هستیم تا از دستور آن‌ها تمکین کنیم. از نظر من مهم‌تر از فوتبال، سلامت جامعه و دغدغه‌های اقتصادی و مشکلات مردم است.

او ادامه داد: جدایی  تاوارس به خاطر  ویروس کرونا بود. به هر حال تاوارس علاوه بر همکار، دوست ما بود و برای خود و خانواده‌اش آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. همچنین بابت زحمات چندین ساله او برای فوتبال ایران از تاوارس تشکر می‌کنم. ما نمی‌توانستیم او را از تصمیمش مبنی بر جدایی از سپاهان منع کنیم. با جدایی تاوارس مربی بسیار خوبی به ما اضافه شده است که طی روز‌های گذشته با تمام وجود در حال تلاش است و با جدیت کار می‌کند.  

 تمرینات تیم را  با کمترین آسیب برنامه ریزی کردیم 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خیلی ناراحت شدم که برخی تیم‌ها شاهد پارگی رباط بازیکنانشان بودند، اما ما در تمریناتمان به نحوی برنامه ریزی کردیم که شاهد کمترین آسیب باشیم. با توجه به اینکه بازیکن ۱۰۰ روز در استراحت بود و تمرینات مجازی انجام می‌داد در نهایت مصدومیت‌ها طبیعی است. محسن مسلمان تلاش بسیار خوبی انجام می‌داد متأسفانه طی تمرینات کشیدگی برای این بازیکن پیش آمده و در نوبت صبح و بعداز ظهر در حال گذراندن دوره‌های فیزیوتراپی است و فکر می‌کنم هرچه زودتر به تمرینات عمومی بازگردد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار