مدیرعامل شرکت مخابرات طی برنامه زنده در اینستاگرام مطرح کرد؛

بررسی عملکرد مخابرات در یک سال اخیر؛ حذف قبوض کاغذی چه سودی برای مخابرات داشت؟

سید مجید صدری، از طریق برنامه زنده اینستاگرامی در صفحه شخصی‌اش، گزارشی از عملکرد یکساله این شرکت را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه برگزاری مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران در روز نهم تیرماه، سید مجید صدری، مدیرعامل این شرکت با برگزاری برنامه زنده اینستاگرامی در صفحه شخصی‌اش اقدام به ارائه گزارشی در ارتباط با عملکردهای یکساله شرکت مخابرات کرده و موارد بسیاری را با این عنوان در این برنامه بیان نمود.

صدری با بیان اینکه علیرغم وجود تلاش‌های بسیار در یک سال اخیر در جهت توسعه لایه‌های مختلف، همچنان در بسیاری از موارد با کاستی‌هایی مواجه هستیم، اضافه کرد: در این مدت بیشتر توجه خود را بر روی شرکت‌های تولیدی داخلی و خدمات‌دهی در زمان قبل و بعد از فروش محصولات و ارائه خدمات گذاشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات همچنین از وضع قوانین جدید و ایجاد امتیازهای متفاوت برای کارکنان و بازنشستگان این شرکت در زمینه‌های مختلف مالی و جایگاهی در یک سال گذشته خبر داده و در ارتباط با ایثارگران مشغول به کار یا بازنشسته نیز امتیازاتی را عنوان نمود.

با توجه به اینکه بسیاری از روستاهای کشور با مشکل نبود اینترنت یا عدم پشتیبانی از سرویس‌های اینترنتی به طور کامل مواجه هستند، صدری در این‌باره اظهار داشت: شبکه‌های ضعیف روستایی به انواع با کیفیت‌تر و پایدارتر تبدیل شده و تعداد روستاهایی که با قطعی مواجه بودند از دو هزار مورد به کمتر از  ۱۰۰ مورد رسیده و امیدواریم این تعداد در سال جاری به صفر نیز برسد.

توسعه  اینترنت VDSL و  FTTH ، توسعه ۹۰۰ هزار پورت تلفن، افزایش پهنای باند اینترنت، استفاده صد در صدی از توان داخلی کشور و حذف کلیه مشاوران خارجی و پرداخت بخشی از بدهی‌ها به دولت، تعداد محدودی از مواردی بودند که مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به عنوان دستاوردهای یکساله این شرکت از آن‌ها یاد کرد.

او همچنین در حوزه مشتریان نیز حذف قبوض کاغذی که سال گذشته رسما در سراسر کشور اجرا شد را اتفاقی  بزرگ دانست که بسیاری از هزینه‌های اضافی را از بین برده و چیزی حدود ۱۰۰ ملیارد تومان کاهش هزینه را در زمینه اقتصادی برای شرکت مخابرات رقم زده است. در ادامه بررسی تغییر در زمینه خدمات‌دهی به مشتریان، ایجاد شرایطی که مشترکین بدون مراجعه حضوری بتوانند انواع امور خود را پیش ببرند نیز از مواردی بود که صدری در این لایو عنوان کرد.

در آخر نیز او با تعدادی از کارمندان شرکت مخابرات که قصد صحبت با او را داشتند ارتباط تصویری برقرار کرده و پس از بیان مشکلات از سوی کارکنان، صدری وعده داد حتما به طور جدی به مسائل بیان شده رسیدگی خواهد کرد. او همچنین از وزارت ارتباطات و دیگر سازمان‌هایی که در موفقیت‌های اخیر مخابرات نقش داشته و این شرکت را یاری کرده بودند نیز تقدیر و تشکر کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار