سرمربی نفت آبادان؛

خوشحالم که دل مردم آبادان را با این برد شیرین شاد کردیم

سرمربی نفت آبادان گفت: این برد رو تقدیم میکنم به خانواده های داغدار بیماران کرونایی وخوشحالم که توانستیم با این برد شیرین دل مردم آبادان را شاد کنیم.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، بهنام سراج سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی با پارس جنوبی گفت: این برد را به مجموعه باشگاه صنعت نفت ، مردم خوب آبادان و خانواده هایی که عزیزان شان را دردوران کرونا از دست داده اند تقدیم میکنم ،قطعا ما در کنار آنها هستیم اینگونه مشکلات برای ماهم اتفاق افتاده است.

او افزود: باعث خوشحالی بنده است که توانستیم دل مردم آبادان را که در این سه چهار ماه گرفتار بیماری کرونا بودند خوشحال کنیم که یک دنیا ارزش دارد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان ادامه داد : درباره مسئله فنی هم تقریبا بایک سبک جدید فوتبال، به اجبار سیستم در پیش روی بازی و براساس تصمیم و هماهنگی کادر فنی بازی کردیم.

سراج گفت: به تعدادی از بازیکنان جوان میدان دادیم و بسیار عالی از آنها استفاده کردیم و توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم و به خواسته مان برسیم.

او ادامه داد: بعد از گل اول سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و مو قعیت زیادی به تیم حریف ندادیم، ولی از بازیکنانم در دقیقه ۸۰ به بعد راضی نبودم و قطعا نیاز است که کمی تلاش کنیم .

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: به تیم پارس جنوبی نیز تبریک عرض میکنم آنها نیز بازی خیلی خوبی انجام دادند در دقایقی از بازی به ما فشار وارد کردند، ولی دروازه بان ما خوب کار کرد، امروز خط دفاع منظم بود قطعا وقتی هماهنگی و انسجام باشد چیزی بجز پیروزی برای تیم نخواهد بود.

او گفت: روز شنبه بازی خیلی سختی با تراکتور سازی داریم قطعا این بازی را فراموش می کنیم و خود را برای بازی بعدی آماده می کنیم .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.