امدادرسانی هلال‌احمر اصفهان به ۱۰۴ حادثه دیده در هفته نخست تیر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امداد رسانی به ۱۰۴ حادثه دیده ناشی از ۵۴ حادثه ازسوی نجاتگران این جمعیت در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان این خبر گفت: ۱۰۴ حادثه دیده در هفته نخست تیر ماه سال جاری از خدمات امدادی هلال احمر استان بهره‌مند شده اند و حوادث جاده‌ای با ۲۳ حادثه دیده بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید:امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر اصفهان به ۱۱۵ حادثه دیده


او با اشاره به اینکه در طول این مدت ۲ مورد عملیات رها سازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: ۱۷۳ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۵۸ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی و ۵۱ دستگاه خودرو امدادی به امداد رسانی پرداختند.

کریمی در ادامه تصریح کرد: طی این زمان ۴۰ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی منتقل و ۱۶ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان در پایان به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی ۲۳ حادثه جاده‌ای، ۱۵ حادثه شهری، ۵ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۷ مورد خدمات حضوری، ۳ حادثه کوهستان و ۱ حادثه آتش سوزی مرتع توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار