افزوده شدن ۱۸ برنامه دیگر به کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی از افزوده شدن ۱۸ برنامه جدید به فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی کانون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مجواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، در نشست مسئولان مراکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان که به منظور اجرای دستورالعمل جدید کانون در خصوص فعالیت‌های تابستانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت وبینار برگزار شد؛ گفت: به دلیل استقبال کودکان و نوجوانان از برنامه‌های کانون، امسال فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی کانون با ۱۸ مورد افزایش از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت رسید تا علاقه‌مندان بتوانند به نحوه احسن از دوره‌هایی مانند مهارت ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن، هنر‌های تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی، عکاسی، نجوم و رباتیک بهره ببرند.

زاهدی با اشاره به اینکه ثبت نام دوره‌های حضوری و مجازی کانون استان  از ۵ تیر ۱۳۹۹ آغاز شده و تا ۱۵ تیر ادامه خواهد داشت؛ افزود: متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه، ۸ فعالیت کتاب محور رایگان مانند معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌خوب شنیدن و خوب گفتن دریافت می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی اضافه کرد: علاقه‌مندان دوره‌های مجازی برای ثبت‌نام باید به نشانی kpf.irو متقاضیان دوره‌های حضوری به مراکز کانون در سراسر استان مراجعه کنند.

در ادامه این جلسه زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مربیان کانون استان در تولید محتوای ویژه ایام شیوع ویروس کرونا، این ایام را فرصتی مناسب برای ظهور آثار خلاقانه مربیان مراکز سراسر استان و انعکاس این آثار از طریق فضای مجازی عنوان کرد.

معاون فرهنگی کانون استان گفت: آثار خلاقانه مربیان مراکز کانون سراسر استان، به منظور استفاده مخاطبان از طریق پرتال kpf.ir قابل دسترسی خواهد بود.

مجتبی سلمانی معاون اداری و مالی کانون استان نیز در این نشست، از تسریع و دقت در پاسخگویی به مکاتبات سازمانی توسط مسئولان مراکز کانون استان قدردانی و در خصوص مصرف بهینه انرژی و اقلام مصرفی مراکز توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

پرسش مسئولان مراکز کانون و پاسخ مسئولان ستاد کانون استان پایان بخش این وبینار ۲ ساعته بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.