رزاق پور: می‌توانستیم نفت را ببریم، اما روی ۲ غافلگیری گل خوردیم/ گاهی اوقات امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد

بازیکن شاهین شهرداری گفت: می‌توانستیم با اختلاف ۲ گل نفت مسجد سلیمان را ببریم، اما هر ۲ بار روی غافلگیری گل خوردیم.

ابوالفضل رزاق پور، بازیکن شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی شب گذشته تیمش برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در بیشتر دقایق، سوار بر بازی بودیم، البته ۱۰ نفره شدن نفت مسجد سلیمان هم بی تاثیر نبود. فکر می‌کنم به خاطر شرایط آب و هوایی بوشهر نفت مسجد سلیمان به مشکل خورد و ۱۰ نفره هم شد که کارشان را سخت‌تر کرد. حدود ۶۵ دقیقه کنترل بازی را در اختیار داشتیم و روی غافلگیری ۲ بار گل خوردیم. از طرف دیگر در ضربات آخر هم کم دقت بودیم و اگر بهتر عمل می‌کردیم، می‌توانستیم با اختلاف ۲ گل برنده شویم.

یک امتیاز بازی با نفت مسجد سلیمان به ما خیلی کمک می‌کند

رزاق پور در ادامه گفت: خداراشکر که یک امتیاز گرفتیم و در این شرایط حساس که تیم ما در رده‌های پایین جدول قرار دارد، دست خالی بیرون نیامدیم. قطعا همین یک امتیاز در آینده به ما خیلی کمک می‌کند.

شاید اگر نفت مسجد سلیمان ۱۰ نفره نمی‌شد، راحت‌تر می‌توانستیم حمله کنیم

بازیکن شاهین شهرداری در واکنش به این که تیمش برابر نفت مسجد سلیمان سخت گل زد عنوان کرد: نفت مسجد سلیمان به خوبی دفاع کرد و از وقتی ۱۰ نفره شد، عقب‌تر رفتند. شاید اگر آن‌ها ۱۰ نفره نمی‌شدند بازتر بازی می‌کردند و در این صورت ما خیلی راحت‌تر حمله می‌کردیم. با این حال این طور نبود که در حمله خوب کار نکنیم، زیرا موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم و در طول بازی چند کرنر و ضربه آزاد به دست آوردیم. همچنین از پشت محوطه جریمه چند شوت به سمت دروازه حریف زدیم

می‌توانستیم بازی را ببریم، اما روی ۲ غافلگیری گل خوردیم

رزاق پور درباره گلزنی برابر نفت مسجد سلیمان گفت: خداراشکر می‌کنم که توانستم گل بزنم. به نظر خودم، سبک بازی من هجومی است و دوست دارم در کار‌های هجومی شرکت کنم. برحسب شرایط بازی که تیم حریف ۱۰ نفره شد، ما تغییر سیستم دادیم و به عنوان مدافع کناری، آزادی عمل بیشتری برای شرکت در حملات داشتم. کریمیان به من گفت اگر حمله از سمت راست انجام شد، تو از جناح راست نفوذ کن. خداراشکر یک توپی به من رسید و توانستم با یک مکث و دید خوب گل بزنم تا بازی مساوی شود. خوشبختانه روی گل دوم هم تاثیرگذار بودم و یک جور‌هایی توانستم پاس گل بدهم. می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما دوباره روی غافلگیری گل خوردیم.


بیشتر بخوانید:


او افزود: شرایط آب و هوایی بوشهر، تعطیلی طولانی لیگ و چند ماه بازی نکردن بازیکنان باعث شد شرایط بازی سخت شود و بر کیفیت بازی هر ۲ تیم تاثیر گذاشت.

گاهی اوقات امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد

رزاق پور در پاسخ به این سوال که پروتکل‌های بهداشتی در دیدار شب گذشته تا چه اندازه رعایت شد گفت: تا جایی که می‌شد همه سعی کردند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، اما در بعضی مواقع مانند ضربات ایستگاهی و کرنر نمی‌شود بازیکنان حریف را رها کرد و با آن‌ها یارگیری نکرد. گاهی اوقات هم مربی ۳، ۴ بازیکن را لب خط جمع می‌کند تا با آن‌ها صحبت کند و در این مواقع واقعا نمی‌شود کاری کرد، اما افراد تا جایی که بتوانند و یادشان باشد پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند.

پس از ۴ ماه تعطیلی، نباید انتظار بازی‌های باکیفیت داشت

مدافع شاهین شهرداری درباره تفاوت بازی شب گذشته تیمش برابر نفت مسجد سلیمان با بازی‌های قبل از تعطیلی لیگ گفت: مطمئنا تفاوت زیادی در بازی‌ها ایجاد شده است. حضور هواداران برای هر تیمی، به ویژه تیم ما نعمت است و هواداران یار دوازدهم شاهین شهرداری هستند. پیش از تعطیلی لیگ، تیم‌ها در کوران مسابقات بودند و بازیکنان هم آمادگی بیشتری داشتند و در نهایت بازی‌های باکیفیت تری برگزار می‌شد. به هر حال پس از ۴ ماه تعطیلی، نباید انتظار بیشتری داشت.

چند هفته زمان می‌برد تا بازیکنان به آمادگی جسمی کافی برسند

او درباره افزایش تعداد بازیکنان مصدوم در لیگ برتر گفت: هر روز تعداد بازیکنان مصدوم بیشتر می‌شود و بازی‌های شب گذشته هم یک مصدوم دیگر روی دست پرسپولیس گذاشت و امیری دچار آسیب دیدگی شد. چند هفته زمان می‌برد تا بازیکنان به آمادگی جسمی کافی برسند. از یکی، ۲ هفته دیگر اوضاع بهتر می‌شود و کیفیت بازی‌ها بیشتر خواهد شد.

بازی ما با پرسپولیس جنگ دارا و ندار است

رزاق پور درباره بازی بعدی شاهین شهرداری با پرسپولیس گفت: برای امتیاز گرفتن در این بازی حاضر می‌شویم. هر امتیاز برای ما خیلی مهم است و امتیازات این بازی‌ها از نان شب برای ما واجب‌تر است. پرسپولیس هم برای قهرمانی می‌جنگد و مطمئنا با تمام قوا در این بازی حاضر می‌شود و فکر می‌کنم شاهد بازی خوبی باشیم. به نظر من بازی ما با پرسپولیس، جنگ دارا و ندار است، اما ما درر این بازی می‌خواهیم از آبروی خودمان دفاع کنیم و در وهله بعدی امتیاز بگیریم تا برای دیدار‌های بعدی امیدمان کم نشود.

آشنا شدن سرمربی جدید با تیم زمان زیادی می‌برد

مدافع شاهین شهرداری در واکنش به عدم بازگشت میشو به ایران و احتمال انتخاب کریمیان به عنوان سرمربی دائم گفت: کریمیان از فصل گذشته که شاهین شهرداری در لیگ یک حضور داشت کنار تیم بود و از بازیکنان شناخت کافی دارد. خیلی از انتخاب سرمربی جدید اطلاعی ندارم و چیزی که در مصاحبه‌های مسئولان باشگاه خواندم این بود که تمایلی برای فسخ قرارداد میشو و انتخاب سرمربی جدید ندارند. به اعتقاد من همین کادر باید تقویت شود و بهتر است کریمیان یک دستیار به انتخاب خودش جذب کند، زیرا تا سرمربی جدید بیاید و بخواهد با تیم آشنا شود، زمان زیادی می‌برد و ما چند بازی را از دست می‌دهیم. در مصاحبه قبلی گفتم که کریمیان می‌تواند جایگزین مناسبی برای میشو باشد، به شرطی که شرایط را برای او فراهم کنند و اجازه تقویت کادر را به او بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار