جریمه یک‌میلیاردی واحد‌های متخلف آرد و نان لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: واحد‌های متخلف آرد و نان به دلایل مختلف از جمله عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کم‌فروشی و عدم نصب قیمت‌ها بیش از ۱۵۳ میلیون تومان جریمه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: واحد‌های متخلف آرد و نان به دلایل مختلف از جمله عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کم‌فروشی و عدم نصب قیمت‌ها بیش از ۱۵۳ میلیون تومان جریمه شده‌اند.

محمدرضا صفی خانی در کارگروه آرد و نان استان، اظهار کرد: سه ماه سال جاری ۱۹۰ و امسال ۲۱۶ فقره پرونده در حوزه آرد و نان تشکیل شده که این تعداد نیز رشد ۱۳ درصدی دارد.

او تصریح کرد: واحد‌های متخلف آرد و نان به دلایل مختلف از جمله عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کم‌فروشی و عدم نصب قیمت‌ها بیش از ۱۵۳ میلیون تومان جریمه شده‌اند درحالی‌که این رقم در سه ماه سال گذشته ۶۷ میلیون تومان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان همچنین در مورد عملکرد ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صمت لرستان افزود: سه‌ماهه امسال ۳۷۹ و بهار سال گذشته ۸۶۶ شکایت مردمی در این ستاد دریافت شده است.

صفی خانی خاطرنشان کرد: امسال ۳۱۴ شکایت در بخش کالا و ۶۵ مورد خدمات بود که تاکنون ۴۱ مورد بررسی و ۱۶ فقره منجر به جلب رضایت شاکیان شده است.

انتهای پیام/ب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار