غربالگری ۳۱ هزار و ۸۲۵ نفر در بروجرد

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: امسال غربالگری کرونا برای ۳۱ هزار و ۸۲۵ نفر در این شهرستان توسط امدادگران جمعیت هلال احمر بروجرد انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  محمد کرمی گفت: در سه ماهه اول امسال جمعیت هلال احمر ۱۸ عملیات امدادی را انجام داده که از این تعداد ۱۲ فقره تصادف بود که نیرو‌های هلال احمر با حضور در صحنه تصادف اقداماتی انجام داده اند.

کرمی اظهار داشت: در این تصادفات ۲۹ نفر مصدوم، ۱۲ نفر رهاسازی، پنج نفر انتقال به بیمارستان و هفت نفر فوت کرده اند که نیرو‌های هلال احمر با توجه به این که آموزش‌های لازم را فرا گرفته اند در حوادث برای امداد رسانی آماده هستند.

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد بیان کرد: در این سه ماهه ۲ مورد حریق، ۲ مورد غرق شدگی در ونایی و سد دهکرد و ۲ مورد حادثه کوهستان توسط هلال احمر امدادرسانی شد.

کرمی اضافه کرد: یک هزارو ۱۰۰ بسته بهداشتی بین نیازمندان و بیماران خاص و ۱۰۰ بسته مواد غذایی در روز‌های کرونایی توزیع شد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر بروجرد در سه پایگاه امداد و نجات همیشه آماده خدمت رسانی هستند و علاوه بر این در حوزه‌های دیگر خدماتی را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: غربالگری ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.