افزایش قیمت مرغ در شهرستان آبادان

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری ویژه آبادان گفت: نرخ افزایش قیمت مرغ متاثر از افزایش قیمت کشوری است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بتول سعیدی زاده معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری ویژه آبادان در نشست کارگروه تنظیم بازار این شهرستان در خصوص افزایش قیمت مرغ در شهرستان آبادان گفت: نرخ افزایش این ماده پروتئینی متاثر از افزایش قیمت کشوری است که تاثیر خود را در سطح استان و آبادان به جا گذاشته است.

او افزود: به منظور رفاه حال شهروندان درخواست سهمیه مرغ منجمد از استان خوزستان انجام شده  است  که به همین منظور ده عامل توزیع تعیین شده است.

افزایش قیمت نان در آبادان

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری ویژه آبادان در خصوص افزایش قیمت نان توضیح داد: با توجه به ابلاغی که از استانداری خوزستان صورت گرفته است افزایش قیمت نان اعمال شده است.

  سعیدی زاده ادامه داد: تمام دستگاه های ذیربط و ناظر مثل مرکز بهداشت، اداره صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف،  نسبت با افزایش گشت های  مشترک بازرسی در جهت نظارت بر پخت نان  و  جلوگیری از گرانفروشی و بالا بردن کیفیت پخت نان و همچنین نظارت بر عرضه دیگر اقلام ضروری  با کارگروه تنظیم بازار همکاری نمایند.

او با بیان اینکه اداره صمت با همکاری شرکت بهین گوشت حلال اروند نسبت به عرضه مستقیم گوشت قرمز با قیمت پایین تر از  قیمت بازار جهت تنظیم بازار گوشت قرمز اقدام کننند افزود: گشت های مشترک در زمینه بازرسی و نظارت بصورت هفتگی با دستگاهای مربوطه تشکیل و به فرمانداری گزارش شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری ویژه آبادان همچنین گفت: تعداد ١٠ نفر از بسیجیان فعال از طریق بسیج اصناف به اداره صمت جهت بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات معرفی گردند.

سعیدی زاده افزود: بمنظور تنظیم بازار کالاهایی نظیر شکر، برنج و مرغ از طریق استانداری و سازمان صمت استان خوزستان جهت جذب سهمیه مکاتبه و پیگیری شود.

او در ادامه گفت: شهرداری آبادان نسبت به تنظیف محوطه میدان میوه و تره بار  آبادان اهتمام بیشتری داشته باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری ویژه آبادان با اشاره به نظارت بیشتر بر ناوگان حمل و نقل و مسافربری درون شهری علی الخصوص تاکسی های شهری تصریح کرد: کارگروه متشکل از فرمانداری ، شهرداری، تعزیرات ، نیروی انتظامی و صمت آبادان با محوریت فرمانداری و دبیری مدیریت تاکسیرانی تشکیل شود .

سعیدی زاده در پایان افزود: با توجه به تاکید ستاد مقابله با ویروس کرونا استفاده عموم از ماسک مقرر شد معاونت غذا و دارو شهرستان آبادان میزان تولید و توزیع ماسک های تولیدی استاندارد از طریق داروخانه های موجود  در سطح شهرستان آبادان را به فرمانداری گزارش دهد  و همچنین اداره صمت و معاونت غذا و داروی آبادان جهت نظارت بر عرضه ماسک در محل داروخانه گشت های مشترکی را انجام دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.