مازیار: تیم‌های فوتبال از لحاظ فنی شرایط خوبی ندارند/ پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

کارشناس فوتبال گفت: وضعیت تیم‌های لیگ برتر از لحاظ فنی مناسب نیست.

مازیار: تیم‌های فوتبال از لحاظ فنی شرایط خوبی ندارند/ پرسپولیس شانس اول قهرمانی استاصغر مازیار کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم‌ها در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: عملکرد تیم‌ها را از دیدگاه‌های فنی و رعایت مسائل بهداشتی می‌توانیم مورد توجه قرار بدهیم که متاسفانه در هیچ کدام از این ۲ جنبه شرایط خوبی مشاهده نکردیم.

او ادامه داد: ابتدا تیم‌های فوتبال مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، اما بعد از بازی استقلال و فولاد شاهد بودیم که یک مقدار اوضاع و احوال بهتر شد. البته رفتار تیم‌ها در درون زمین همانند گذشته است و مدیران باشگاه‌ها باید تذکرات لازم را به بازیکنان خود بدهند. علاوه بر این تیم‌های ما در مقایسه با سایر باشگاه‌های اروپایی از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط خوبی ندارند.

مازیار درباره اینکه پارگی رباط صلیبی بازیکنان زیاد شده است، گفت: مشکلاتی که برای بازیکنان از لحاظ آمادگی جسمانی و پارگی رباط صلیبی به وجود آمده است به عوامل زیادی بستگی دارد. بحث تولید و حفظ آمادگی جسمانی در بدنسازی مطرح است که تیم‌ها در هر ۲ مورد خوب عمل نکردند و شکل آماده سازی بازیکنان هم مناسب نیست.

 آسیب دیدگی بازیکنان استقلال به علت طراحی تمرینات است

کارشناس فوتبال تصریح کرد: آسیب دیدگی بازیکنان استقلال به طراحی تمرینات این تیم برمی گردد و باید در این مورد تجدید نظر صورت بگیرد. کشور‌های اروپایی با اینکه بازی‌های بیشتری برگزار می‌کنند، اما آسیب دیدگی شان کمتر است.

سطح فنی بازی های  لیگ برتر پایین است

او درباره ارزیابی اش از عملکرد پرسپولیس برابر پیکان اظهار کرد: به نظرم سطح مسابقات لیگ برتر فوتبال از لحاظ فنی پایین است و با توجه به تعطیلات لیگ برتر بازیکنان فرم بدنی مناسبی ندارند و باید چند بازی سپری شود تا آن‌ها وضعیت خوبی پیدا کنند. به هر حال پرسپولیس با تیم پیکان بازی کرد که این تیم برای بقا می‌جنگد. همچنین پرسپولیس در این بازی  چند بازیکن خود را در اختیار نداشت و عملکرد معمولی از این تیم شاهد بودیم. البته پرسپولیس جزو تیم‌هایی است که بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.

مازیار: تیم های فوتبال از لحاظ فنی شرایط خوبی ندارند/ پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

استقلالی ها در برنامه تکنیکی خود تجدید نظر کنند 

مازیار درباره عملکرد تیم استقلال در لیگ برتر فوتبال گفت: تیم استقلال شرایط خوبی ندارد و بازیکنان این تیم تحت فشار‌های روحی و روانی هستند و این مسئله در بازی با فولاد مشخص بود. البته هواداران از تیم خود انتظار دارند که همانند ابتدای فصل بازی کنند. همچنین بازی استقلال برابر سایپا را دیدم و آبی پوشان  باید در برنامه تکنیکی خود تجدید نظر کنند.

بازیکنان تراکتور تحت فشار روانی قرار گرفتند 

کارشناس فوتبال درباره شکست تیم تراکتور برابر نساجی مازندران بیان کرد: مشکلات تراکتور همانند استقلال است و بازیکنان این تیم تبریزی تحت فشار روانی که مدیریت ایجاد کرده قرار گرفتند. به نظرم نبود دژاگه در بازی‌های تراکتور تاثیرگذار نبوده است. البته تراکتور روی کاغذ شانس قهرمانی دارد و یکی از مدعیان جدی کسب سهمیه آسیایی است.

سپاهان هنوز هم شانس قهرمانی دارد 

او درباره پیروزی سپاهان برابر تیم گل گهر سیرجان گفت: سپاهان جزو تیم‌هایی است که شرایط خوبی دارد. البته خستگی در چهره  بازیکنان این تیم اصفهانی  در نیمه دوم بازی با گل گهر مشهود بود. همچنین زمانی که سپاهانی‌ها در نیمه اول ۲ گل زدند خیلی به آب و آتش نزدند و تیم گل گهر هم فشار زیادی وارد نکرد تا گل‌های خورده را جبران کند. سپاهان هم در صورتی که پرسپولیس نتواند نتایج لازم را بگیرد، هنوز شانس قهرمانی دارد.

مازیار در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و بعد از آن سپاهان قرار دارد. تیم استقلال امیدوار بود تا با کسب ۳ امتیاز بازی معوقه اختلافش را با صدر جدول کم کند، اما این تیم موفق نبود و فاصله اش با تیم‌های مدعی قهرمانی زیاد شده است. به هر حال پرسپولیس باید ۴ بازی خود را شکست بخورد تا از قهرمانی دور شود که احتمالش کم است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۰ تير ۱۳۹۹
نه تورو خدا میخوایین قهرمان هم نشه!!!!وزارت پرسپولیس وقتی دیدن بازیهای امسالشون چنگی به دل نمیزنه شروع به تضعیف رقبا کرد ،از خریدن بازیکن ومربی حریفان تا فراری دادن استرا ماچونی....
آخرین اخبار