مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی گفت: ارائه خدمات و فعالیت طلاب حوزه علمیه به نیازمندان ادامه دارد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام حسامی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی در نشست مجمع خیرین حوزه‌های علمیه خواهران این استان گفت: خدمات رسانی به نیازمندان ادامه دارد و با تهیه لیستی از نیاز‌های آنان مقرر شد تا خیرین در این زمینه مشارکت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام حسامی همچنین خدمات و فعالیت طلاب در روز‌های کرونا توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا و سرکشی از خانواده بیماران کرونایی را از جمله این فعالیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی عنوان کرد.

او در ادامه به پذیرش طلاب اشاره کرد و افزود: داوطلبان می‌توانند تا اول مرداد برای ثبت نام به حوزه‌های علمیه مراجعه کنند تا با سرچشمه‌های معارف دینی والهی هرچه بیشتر آشنا شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی به روند ساخت مدرسه علمیه شهرک امیرکبیر اراک هم اشاره و بیان کرد: این مدرسه با هدف تجمیع ۲ حوزه علمیه در مقطع سیکل و سطح سه احداث می‌شود که تکمیل ساخت آن نیازمند مشارکت خیرین است.

در نشست مجمع خیرین حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت طلاب، اساتید و حوز‌های علمیه استان در ایام کرونا، روند ساخت مدرسه علمیه در شهرک امیرکبیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.