معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: مجوز ۹ شهرک صنعتی غیر دولتی در استان اردبیل صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بعداز ظهر امروز در دومین جلسه مدیریتی مرکز خدمت سرمایه گذاری استان اردبیل با بیان اینکه تا سال ۱۳۹۶ تعداد شهرک صنعتی غیر دولتی موجود در استان اردبیل تنها یک مورد بود گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر این تعداد به ۶ شهرک با ۱۸۰ هکتار افزایش یافته است.

او بیان کرد: برای امسال هدف گذاری شده و با توجه به درخواست‌هایی که بدست رسیده، امید است که بتوانیم مجوز ۹ شهرک صنعتی غیر دولتی دیگر را نیز در استان اردبیل صادر کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: این جلسه به منظور بررسی مسائل و مشکلات مجریان ۸ طرح سرمایه گذاری برگزار شد که اهم موضوعات مطروحه در خصوص شهرک‌های صنعتی غیردولتی بود که استعلامات و تامین زیرساخت‌های ۴ مورد از شهرک‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

عزیزی افزود: با توجه به سرمایه گذاری‌های انجام شده، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای استقرار سرمایه گذاران بوده و شرکت شهرک‌های صنعتی با در اختیار گذاشتن زمین مناسب به‌صورت اقساط بلند مدت و با ایجاد امکانات و تأسیسات زیربنایی اولیه، آماده کمک به استقرار سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.