فرمانده انتظامی استان ایلام:

تقویت همبستگی اجتماعی از اهداف نیروی انتظامی است

سردار یاری گفت: تقویت همبستگی اجتماعی و ترویج فرهنگ نوع دوستی از برنامه‌ها و اهداف نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:خداوند انسانیت و نوع دوستی را در بشر متجلی ساخت تا منشاء حرکت او باشد .

او با بیان اینکه ترویج فرهنگ نوع دوستی و تقویت همبستگی اجتماعی از برنامه‌ها و اهداف نیروی انتظامی است، اظهار کرد: با توجه به نیازمندی بیماران کرونایی به فرآورده‌های خونی و نیز در راستای ترویج فرهنگ نوع دوستی ، کارکنان خدوم انتظامی استان به صورت خود جوش و داوطلبانه در مرکز انتقال خون استان حضور یافته و اقدام به اهدای خون کردند.

یاری افزود: سلامتی یکی از بهترین نعمت‌هایی است که خداوند کریم در اختیار ما گذاشته و ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم، لذا در راستای حمایت از مجاهدان عرصه سلامت و کمک مومنانه به بیماران مبتلا به ویروس کرونا ، کارکنان انتظامی استان با حضور پر شور در این امر خدا پسندانه شرکت کردند.

او بیان کرد: پلیس همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم بوده و به خدمتگذاری بی منت و صادقانه خود افتخار می‌کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد: آن دسته از انسان‌هایی که سخاوتمندانه سلامتی خود را با دیگران تقسیم می‌کنند، همچون باران رحمتی هستند که قطراتی از وجودشان بر درد و آلام بیماران نیازمند می‌بارد و به دیگران جانی دوباره می‌بخشند.

او با اشاره به اینکه اهدای خون در واقع نمادی از مسئولیت پذیری و همدلی و اهدای احساس و عواطف انسانی به افراد نیازمند است، بیان کرد: اهدای خون بخششی است به شکرانه سلامتی که در وجودمان به ودیعه گذاشته شده برای بیمارانی که چشم انتظار هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.