جهانشاهی رفت و آزادبخت آمد

محمد آزادبخت به عنوان رئیس بنیاد نخبگان مازندران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،چیت ساز معاون منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان در مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق بنیاد نخبگان مازندران در ساری گفت: بنیاد نخبگان مازندران در تصمیمات و استراتژی‌ها همیشه با تدبیر بود.

او با بیان اینکه این تغییر می‌تواند زمینه اثرگذاری در استان و جامعه را فراهم کند، گفت: این قول را می‌دهیم که بنیاد نخبگان مازندران را تنها نگذاریم.

شناسایی، حمایت و هدایت از اهداف اصلی بنیاد نخبگان مازندران

محمد آزادبخت رییس جدید بنیاد نخبگان مازندران ،گفت: توجه به ظرفیت‌های موجود می‌تواند به بنیاد نخبگان در پیشبرد اهداف کمک کند.

او افزود: اهداف اصلی بنیاد نخبگان در شناسایی، حمایت، هدایت و بهره گیری از نخبگان خلاصه می‌شود.

آزادبخت گفت: شناسایی مستعدان، دانش آموزان، دانشجویان، دانش آموختگان و در مجموع همه نخبگان از دیگر برنامه‌های مهم بنیاد نخبگان مازندران است.

تشکیل یکهزار پرونده برای دانشجویان و دانش آموختگان در بنیاد نخبگان مازندران

محسن جهانشاهی رئیس بنیاد نخبگان مازندران،گفت:به طور متوسط در چهار سال گذشته بیش از ۶۰۰ پرونده دانش آموختگان و بیش از ۴۰۰ پرونده دانشجویان در بنیاد نخبگان مازندران بررسی شد.
 
او افزود: با بیان اینکه سال ۸۲ هسته اولیه بنیاد ملی نخبگان شکل گرفت، گفت: در سال ۱۳۹۰ بنیاد نخبگان در مازندران راه اندازی شده بود.

جهانشاهی گفت: رویداد ملی استارت آپ با موضوع محیط زیست، برگزاری مسابقات و جشنواره کسب و کار‌های با ارزش از برنامه‌های مهم بنیاد نخبگان مازندران است.

در پایان این مراسم خدمات محسن جهانشاهی قدردانی شد و محمد آزاد بخت به عنوان رئیس بنیاد نخبگان مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار