پیام وزیر جهاد کشاورزی در پی جان باختن سه نفر از فعالان و دوستداران محیط زیست

وزیر جهاد کشاورزی با صدور پیامی جان باختن سه نفر از فعالان و دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی کشور در جریان اطفاء حریق مراتع حفاظت شده «بوزین و مرخیل» شهرستان پاوه را تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی با صدور پیامی جان باختن سه نفر از فعالان و دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی کشور در جریان اطفاء حریق مراتع حفاظت شده «بوزین و مرخیل» شهرستان پاوه را تسلیت گفت و افزود : خبر جان باختن «مختارخندانی»، «یاسین کریمی» و «بلال امینی» سه تن از فعالان و دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی کشور که در جریان اطفاء حریق مراتع حفاظت شده محیط زیست در منطقه بوزین و مرخیل پاوه جان ارزشمند خود را در راه صیانت از این سرمایه ملی فدا کردند، موجب تأثر و اندوه شد.

او گفت : اینجانب مصیبت فقدان این انسان‌های فداکار را به خانواده محترم‌شان، تشکل‌های محیط زیستی و منابع طبیعی، مردم نجیب و صبور استان استان کرمانشاه و همکاران سختکوش منابع طبیعی کشور تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان آرزوی صبر و شکیبایی دارم.

پیام تسلیت رییس سازمان جنگل‌ها

رییس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور با صدور پیامی درگذشت این عزیزان را به فعالان مردمی و دوستدار منابع طبیعی و بویژه خانواده‌های داغدار و محترم‌شان تسلیت گفت.

در پیام مسعود منصور آمده است: عزیزان مختارخندانی از مؤسسین انجمن ژیوای شهرستان پاوه، یاسین کریمی عضو کمیته عملیاتی این انجمن و نیز بلال امینی از نیرو‌های مردمی شهرستان پاوه در غروب روز یک شنبه با از خودگذشتگی در جریان اطفاء حریق مراتع حفاظت شده محیط زیست در منطقه بوزین مرخیل شهرستان پاوه در محاصره آتش گرفتار شدند و با ارزش‌ترین داشته خود یعنی جان را فدا کردند تا طبیعت پاوه و اورامانات زنده بماند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار