گلایه دانشکده علوم پزشکی آبادان از شهرداری های منطقه جنوب غرب خوزستان

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شهرداری‌های جنوب غرب خوزستان خواست در خصوص اجرایی شدن پروتکل‌های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ما به دنبال آن هستیم که بر فعالیت تخصصی‌مان در مبارزه با ویروس کرونا تمرکز داشته باشیم، اما کوتاهی برخی ارگان‌های متولی در بیرون از حوزه بهداشت و درمان، کار را برایمان به مراتب دشوارتر می‌کند.

او افزود: شهرداری‌های منطقه وظایفی را برعهده گرفته‌اند که امیدوار هستیم با اهتمام بیشتری نسبت به اجرایی کردن آن‌ها فعالیت کنند و قطعا قصور در این خصوص باز هم بار مراجعه به بیمارستان‌ها را بیشتر خواهد کرد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: وقتی پای سلامتی و جان مردم در میان باشد لازم است هر مجموعه‌ای که گوشه‌ای از کار را برعهده گرفته است در این فضا به درستی و کامل به وظایف خود عمل کند ، نباید این روز‌ها درگیر مسائل حاشیه‌ای همچون دفن متوفیان کرونایی یا گندزدایی معابر باشیم.

سلمان زاده  ادامه داد: امیدوار هستیم که ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر در چنین شرایطی کنار اهالی دانشکده علوم پزشکی آبادان باشند و از بار خستگی بیش از حد کادر بهداشت و درمان بکاهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.