اهتمام ویژه دولت برای تامین سلامت و امنیت غذایی مردم

فرماندار ویژه خرمشهر گفت:تامین سلامت و امنیت غذایی مردم از اولویت های دولت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی خرمشهر گفت:نشست های  شورای سلامت و امنیت غذایی با هدف جلب رضایت مردم تشکیل می شوند.

او با بیان اینکه مسئله سلامت، بهداشت و امنیت غذایی یک امرمهم و راهبردی است افزود:شورای سلامت برای تامین این مقوله از همه ظرفیت ها و توان خود استفاده می کند.

فرماندار ویژه خرمشهر اهتمام ویژه دولت برای تامین سلامت و امنیت غذایی مردم را خاطرنشان کرد و گفت:تامین سلامت و امنیت غذایی از اولویت های دولت است و این امر نیازمند همکاری همه جانبه اعضای شورای سلامت است.

حیدری در خصوص ضرورت و اهمیت خدمت به مردم افزود:جلب رضایت مردم جز سیاست لاینفک دولت و نظام است و هرمسئولی که توانایی لازم برای رفع مشکلات مردم را ندارد میتواند کرسی را خالی و آنرا به شخص توانمند بسپارد.

او بر حل مشکلات بهبود کیفیت آب در روستاهای غرب و شرق کارون تاکید کرد و گفت: باید برای بهبود وضعیت آب روستاها تصمیمات و برنامه ریزی داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرمشهر با اشاره به ساماندهی دست فروشان خرمشهر افزود: شهرداری باید برای ساماندهی دست فروشان بازارهای خرمشهر تلاش و اهتمام جدی نماید.

حیدری به افزایش کیفیت آرد و نان خرمشهر تاکید کرد و گفت: برای بهبود کیفیت آرد باید از طریق اداره صمت و کارخانه آرد خرمشهر به صورت نامحسوس بازرسی و پیگیری جدی صورت بگیرد.

انتهای پیام/  د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.