عقب‌نشینی پارلمان آلمان از طرح تحریم رژیم صهیونیستی

آلمان که پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد رژیم صهیونیستی را به دلیل طرح الحاق کرانه باختری تحریم کند، اکنون از تصمیم خود عقب‌نشینی کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، پارلمان آلمان روز چهارشنبه جهت بررسی طرح الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی تشکیل جلسه داد. در این نشست اکثر نمایندگان پارلمان آلمان به واکنش به عملیاتی شدن طرح الحاق رای مثبت دادند. اما نمایندگان آلمانی در این نشست با اعمال تحریم علیه رژیم صهیونیستی مخالفت کردند.

پارلمان آلمان در این رابطه مدعی شد: «تهدید اسرائیل با تحریم‌های مربوط به الحاق، هیچ تأثیر سازنده‌ای نخواهد داشت».

پیش از این مقامات آلمانی به سران صهیونیستی هشدار داده بودند که در صورت عملیاتی شدن طرح الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی، تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی ترتیب خواهند داد. اکنون پارلمان آلمان طبق پیش‌بینی ها از تصمیم خود عقب نشینی کرده است.

اتحادیه اروپا پیش از این در رابطه با پیامدهای امنیتی این طرح هشدار داده بود. 

بر اساس طرح به اصطلاح صلح دونالد ترامپ موسوم به معامله قرن، بخش عمده‌ای از کرانه باختری به اشغال رژیم صهیونیستی درخواهد آمد. همچنین بر اساس این طرح، قدس اشغالی هم به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی شناخته خواهد شد. 

رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بود که همزمان با آغاز ماه ژوئیه، روند الحاق کرانه باختری را آغاز خواهد کرد. مخالفت گسترده جهان اسلام و حتی متحدین رژیم صهیونیستی در اروپا، واشنگتن را درباره نحوه اجرای این طرح به تردید انداخته است. کابینه رژیم صهیونیستی هم از آغاز روند الحاق در اول ژوئیه عقب نشینی کرده و اعلام کرده هر موقع به نتیجه نهایی در این‌باره برسد، این روند را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۴۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
مردم آلمان انقدر در 70 سال گذشته خفت و خواری دیدند که آرزو میکنن هیتلر دوباره زنده شه ....
_بله - عزت و استقلال موهبتی است که کشور صاحب قویترین اقتصاد هم ازش محرومه
چرا ؟؟ چون اقتصادش وابسته به میلیارد های آمریکایی و صهیونیستیه
آخرین اخبار