امتحانات گروه معارف دانشگاه آزاد ماهشهر غیر حضوری برگزار می‌شود

رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر گفت: امتحانات گروه معارف دانشگاه آزاداسلامی این شهرستان غیر حضوری و برخط برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امتحانات گروه معارف دانشگاه آزاد ماهشهر غیر حضوری برگزار می‌شودکامران رئیس قنواتی رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر گفت: امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی بصورت (برخط) در گروه‌های معارف اسلامی (فارسی پیش و عمومی، زبان پیش و خارجه، دانش خانواده، تربیت بدنی۱، آشنایی با دفاع مقدس و با قرآن کریم، اندیشه حضرت امام (ره) ) برگزار می‌گردد.

او افزود: آزمون‌های پایان ترم این دروس در تاریخ و ساعت قید شده در کارت ورود به جلسه و به صورت آنلاین تستی از طریق پروفایل آموزش دانشجو در سامانه سیدا (گزینه آزمون آنلاین) به آدرس زیر برگزار می‌شود و کلاس‌ها و امتحانات دروس عملی و بخش عملی دروس عملی و نظری در بازه ۲۱ تا ۳۱ تیر ماه برگزار می‌شود.

رئیس قنواتی بیان داشت: دانشجویانی که تاکنون به هر دلیل در طول ترم در کلاس‌های آنلاین حضور نیافته اند جهت دسترسی و مطالعه فایل‌های درسی که از سوی اساتید بارگذاری شده باید به سامانه lms ۲۹.iauec.ac.ir  مراجعه نمایند که نحوه ورود به سامانه، نرم افزار‌های لازم و تلفن تماس پشتیبانان سامانه درصفحه اول سامانه و وبسایت  موجود است.

رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر گفت: برای دچار نشدن به پرش ناگهانی گزینه ها، ترجیحا از لپ‌تاپ و یا کامپیوتر شخصی استفاده نمایید و دانشجویان از کیفیت اتصال اینترنتی و حجم کافی بسته اینترنتی خود در روز امتحان اطمینان حاصل کنند تا دچار قطع ناخواسته نشوند و راهنمای نحوه پاسخگویی به آزمون تستی در صفحه اول وبسایت دانشگاه آزاداسلامی  قرار داده شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.