برگزاری نشست گروه‌های مردمی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قم

نشست گروه‌های مردمی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ۶ کارگروه در قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نشست گروه‌های مردمی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مجتمع شهر آفتاب برگزار شد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدی عراقی مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین زمانی مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌حسین مومنی استاد حوزه علمیه، حسن عندلیب مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان قم، حسن مالکی‌نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، سید باقر تکیه‌ای نماینده آستان قدس رضوی در قم و مسئولان گروه‌های جهادی استان در این مراسم حضور داشتند.

این نشست در ۶ کارگروه برگزار شد که تداوم کمک به نیازمندان و اهمیت فعالیت گروه‌های جهادی و همچنین لزوم حمایت از مشاغل خانگی نیز مورد تاکید قرار گرفت.

حسن مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در این نشست گفت: یک قرارگاه باید در قم تشکیل شود که بتواند همه گروه‌های جهادی را با ایجاد شبکه واحد زیر نظر داشته باشد و همه برنامه‌ها در این قرارگاه انجام شود.

او افزود: در ۳ سال اخیر در زمینه مسجد محوری هر اقدامی که مورد توجه بوده انجام دادیم، مشکلات مردم باید در مسجد رفع شود، چون فلسفه مسجد از ابتدا همین بوده است و ائمه معصومین (ع) در مساجد مشکلات مردم را حل می‌کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: مسجد باید محل رفع مشکلات مردم باشد و گروه‌های جهادی باید حول محور مساجد فعالیت کنند.

مالکی نژاد عنوان کرد: موضوع کارآفرینی و مشاغل خانگی باید مورد توجه باشد و درآمد پایدار برای مردم ایجاد شود، چون ظرفیت‌های آن در قم وجود دارد و می‌توان درآمد پایدار را در منازل ایجاد کنیم و مردم به درآمد پایدار برسند و نیازمند کسی نباشند.

‌انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.