حمله به هواپیمای مسافربری ایران نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی

۱۲ تیرماه سالروز حمله جنایتکارانه آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران، فرصتی مناسب برای افشای کارنامه حقوق بشر آمریکایی و تولیدکنندگان تروریسم دولتی است.

 رضایی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات استان فارس در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت : در استان فارس با برگزاری یک برنامه تخصصی  به مناسبت حادثه  ۱۲ تیر برای افراد تاثیر گذار در مساجد ، ادارات ، حسینه ها و انجیوها مردمی که توانایی تشریح و تبیین مسائل گوناگون در ارتباط با حقوق بشری که آمریکایی ها به آن معتقد هستند را دارند .

او بیان کرد : باید حقوق بشر را از دیدگاه اسلام و مکتب تشیع نگاه کنیم ، تا وقتی از نظر اسلام و دین نسبت به حقوق بشر که  موضوع آزادی ، کرامت انسانی ، آزادی اندیشه در آن وجود دارد و از طرفی دیگر شعارهایی که غربی ها در ارتباط با موضوعات مختلف حقوق بشر می دهند امروز تمامی مردم دنیا می دانند که حقوق بشر آمریکایی به معنی کشتار کودکان و افراد بی دفاع در فلسطین ، غارت اموال عمومی ، منابع زیر زمینی و منابع اصلی بعضی کشورها است .

رضایی تصریح کرد: صدایی که امروز از خود کشور آمریکا بلند شده به تمامی مردم دنیا می رسد و می بینیم  به جرم آزادی خواهی و مخالفت با نژاد پرستی ، پلیس آمریکا کارهای بسیار وحشت ناکی را انجام می دهد که منجر به مرگ بسیاری از افراد می شود .

او، ادامه داد: از دیر باز این مسائل وجود داشته است و اکنون هدف از برگزاری این جلسات، آشنایی نسل جوان ما نسبت به فرهنگ و موضوعات حقوق بشر است .

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار