ترامپ از سوی هم حزبی‌هایش به باد انتقاد گرفته شد

هم حزبی‌های رئیس جمهور آمریکا با انتشار تبلیغ ویدئویی او را بار دیگر متهم به دریافت کمک از روسیه برای پیروزی در انتخابات ۳ نوامبر کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، با نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا در بسیاری از جبهه‌ها مورد انتقاد است.

شیوع بیماری کووید-۱۹ در آمریکا و تبعات گسترده آن، خشونت پلیس آمریکا و آغاز اعتراضات ضد نژادپرستی در این کشور و ادعا‌های بی پایان درباره مداخله روسیه از مهمترین چالش‌هایی است که دولت ترامپ با نزدیک شدن به موعد انتخابات سراسری با آن مواجه است.

در همین حال، «پروژه لینکلن» کمیته اقدام سیاسی حزب جمهوری خواه که از مخالفان انتخاب مجدد ترامپ هستند به تازگی تبلیغ ویدئویی به زبان روسی منتشر کرده اند و ترامپ را متهم کرده اند که برای پیروزی دوباره در انتخابات از روسیه کمک خواسته است.

این تبلیغ با عنوان «رفیق ترامپ» بار دیگر ادعای کمک روسیه به پیروزی ترامپ در انتخابات را مطرح می‌کند. در بخشی از این تبلیغ به کنایه گفته می‌شود: «مهمترین تاییدیه‌ای که دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ دریافت کرد نه از میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا و نه از پال رایان، نماینده کنگره بود بلکه از رهبر بزرگ ما ولادیمیر پوتین بود.»

پروژه لینکلن با انتشار به این تبلیغ ویدئویی سعی بر آن دارد تا نشان دهد ترامپ در شرایطی که بخت چندانی برای پیروزی در انتخابات ندارد باز هم به روسیه رو می‌اندازد و برای باقی ماندن در کاخ سفید دست به هر کاری می‌زند.

این تبلیغ با جمله «روسیه از شما به خاطر وفاداری و دوستی شما تشکر می‌کند» پایان می‌یابد.

روسیه بار‌ها ادعای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با جدیت رد کرده است اما دموکرات‌ها و جمهوری خواهانی که مخالف انتخاب دوباره ترامپ هستند این ادعا را مدام مطرح می‌کنند و به اتهام زنی به روسیه ادامه می‌دهند.

«پروژه لینکلن» کمیته اقدام سیاسی است که در سال ۲۰۱۹ توسط چندین جمهوری خواه فعلی و پیشین تشکیل شده است و می‌خواهد مانع از انتخاب مجدد دونالد ترامپ در ۳ نوامبر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار