قلعه نویی: مطرح شدن نامم برای هدایت استقلال شیطنت بود/ تعهد به سپاهان، مانع حضورم در تیم ملی فوتبال شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره آمار خوب تیمش در رقابت های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این آمار هرسال بوده است. البته ما یکسری دشمن قسم خورده داریم که نمی‌دانم چرا این رفتار‌ها را می‌کنند. تیم ما  با ۵/۸۳ ایجاد موقعیت در رتبه اول قرار دارد و از لحاظ گلزنی هم تیم در جایگاه دوم قرار داریم. ما در ایجاد موقعیت اول هستیم، اما در استفاده از موقعیت در مکان ششم هستیم که ایراد برای ما محسوب می‌شود. به هر حال یکسری حرف‌ها بر اساس بغض و حسادت است. برخی از افراد بدون علم و دانش کارشناس شده اند و ما باید بعد از ریشه کن شدن کرونا محبت‌ها را بیشتر کنیم.

قلعه نویی درباره مطرح شدن نامش به عنوان سرمربی فصل بعد استقلال، بیان کرد: من از همین جا به فرهاد مجیدی سلام می‌رسانمT او از سرمایه‌های ارزشمند استقلال است. ما یک جلسه داشتیم و تجاربی را در اختیارش قرار دادیم؛ همانطور که برانکو تجارب تیم ملی را در اختیار من گذاشته بود. اول از فرهاد می‌خواهم آرامش داشته باشد چرا که بازی کردن با مربیگری فرق دارد. به قول  اولیایی مربیگری تنها شغلی است که آبروی آدم در گرو پای دیگری است.

فرهاد مجیدی نباید وارد مسائل حاشیه ای شود 

سرمربی سپاهان ادامه داد: فرهاد تلاش می‌کند و نباید آرامشش را برهم بزنند. این‌ها یکسری شیطنت درباره استقلال و سپاهان است. من تا زمانی که مسئولیت دارم، تمام فکر و ذکرم جایی است که فعالیت می‌کنم. به هر حال از فرهاد می‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای نشود. از طرفداران استقلال هم می‌خواهم به تیمشان کمک کنند چرا که این تیم بزرگ است. این نصیحت برادرانه ام به مجیدی و طرفداران استقلال بود. افتخار می‌کنم که سرمربی سپاهان هستم و در این تیم خوب کار می‌کنم. همه مربیان بزرگ ایران آرزو دارند مربی سپاهان باشند.

قلعه نویی: مطرح شدن نامم برای هدایت استقلال شیطنت بود/ تعهد به سپاهان مانع حضورم در تیم ملی شد

دوستان با برنامه ریزی ما را دادگاهی کردند 

او درباره مطرح شدن نامش برای سرمربیگری در تیم ملی بیان کرد: قضیه تیم ملی تقریبا تمام شده بود. به هر حال چندین جلسه با حضور علی نژاد (معاون وزیر ورزش)، بهاروند (سرپرست فدراسیون فوتبال) و هیئت مدیره باشگاه سپاهان برگزار و صحبت‌هایی مطرح شد. اما قسمت نبود به تیم ملی برگردم. اتفاقاتی به ناحق در سال ۲۰۰۶ افتاد و ما را دادگاهی کردند. در آن زمان تیم ملی فوتبال شرایط مناسبی نداشت و رئیس فدراسیون نبود و ۲ گروه سیاسی به جان هم افتاده بودند و فوتبال تعلیق شد، اما آن موقع به تیم ملی کمک کردم. البته دوستان برنامه ریزی کردند و ما را دادگاهی کردند.

قلعه نویی افزود: ۱۳ سال زحمت کشیدم تا دوباره این فرصت را پیدا کنم و محبت خدا هم شامل حالم شد و این اتفاق رخ داد،  اما تعهدی به تیم سپاهان مانع حضورم در تیم ملی شد. سپاهان باشگاه بسیار بزرگی است و همه مربیان بزرگ آرزو دارند مربی سپاهان شوند. سپاهان ۷۰ تیم و ۳ هزار نفر ورزشکار دارد و  این باشگاه کار کمی انجام نمی‌دهد. 

سپاهان حداقل ۳، ۴ سال تاریخ مصرف  دارد 

او افزود: من سپاهانی را تحویل گرفتم که شرایط خوبی نداشت. به هر حال تیمی درست کردیم که بودجه اش از تیم‌های دیگر پایین‌تر بود، اما در یکسال و نیم توانستیم ۳ کار مهم برای سپاهان انجام بدهیم. اول اینکه راه طلایی که گم کرده بودند را دوباره پیدا کردند. آرامش تیمی سپاهان هم خیلی مهم است. اسم تیمی را نمی‌آورم و شاید آن‌ها شرایط خوبی داشته باشند، اما آرامش ندارند. از همه مهمتر کار خیلی خوبی که کردیم ساختن تیمی بود که حداقل ۳، ۴ سال تاریخ مصرف دارد. من۱۳ سال زحمت کشیدم، اما به خاطر سپاهان و تعهدی که داشتم، تصمیم برای حضور در تیم ملی را بر عهده کارخانه و باشگاه گذاشتم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
-
حس
۰۸:۵۱ ۱۴ تير ۱۳۹۹
چی از فوتبال بلدی فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۱۴ تير ۱۳۹۹
تعهد به ایران بالاتر از تعهد به سپاهان است. مردود شدید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۴ ۱۴ تير ۱۳۹۹
برو پی کارت بابام اخه تو مربی هستی.. فقط بلدی هر تیم رفتی 6 ,7 تا بازیکن بلند قد بگیری فقط سانتر کنی با سر گل بزنید با این مدافعان ایران سر زدن مثل اب خوردنه جاگیری ها هم که افتضاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
تیمت سومه تو گلزنی نه دوم :))) همون اولش که با دروغ شروع بشه تا تهش دیگه معلومه چه خبره :)))
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۲:۴۱ ۱۳ تير ۱۳۹۹
والله امکانات و پولی که جنابعالی توی تیم های مختلف داشتی دست هر کسی دیگه بود الان جام جهانی رو برای مردمش آورده بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۳ تير ۱۳۹۹
این اقا یه بار خودشو عقل کل و اسطوره می دونه در کل از اینکه پرسپلیس قهرمان بشه بدش می اد و دشمن شماره یک پرسپلیس است وبه جای فدراسیون که چرا لیگ و تعطیل نکرد تصمیم می گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
با این وضع اقتصادی مردم این همه پول که از جیب مردم وشرکت دولتی که آن هم از جیب مردم برای دلالها ویک عده ای مر بی و با ز یکن خا رجی بی کیفت وبرای یک عده مر بی ایرانی وبا زیکن ایرانی بد نیست خر وجی هم که ندارد فوتبال دنیا در با شکاه ها خودشان در آمد زایی دارد در ایران ازجیب مردم کاش با این وضع تعطیل بی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
بازهم مافیا بازی..اقاشما باید برین سیسیل ایتالیا اقا اردشیر...دوران مربی گری شما پایان یافته برین یه گوشه ای با اون پولهای بلداورده حال کنید
Netherlands
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۳ تير ۱۳۹۹
این داستان سال 2006هزاربار باز گو کرده..فقط چندتاسوال؟1چرا درآسیاموفق نبوده؟2چراجندسال هدایت یه تیم روبرعهده نمی گیره؟3چراتیمهای شهرستانی کوچک (فولاد خ نساجی شهرخودرو ماشین س.شاهین وپارس ونفت وسایپاوپیکان روبرعهده نمی گیره؟4چراباتراکتورومس کرمان جز 3تیم نرفت؟5چرافقط تیم های پولدارومتمول روبرعهده می گیره(سپاهان ذوب وتراکتور مس واستقلال)؟چراسپاهان رو به تیم ملی ترجیج داد؟چراذوب رو ول کردورفت سپاهان؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۳ تير ۱۳۹۹
شما و تراکتور ساخته شدین برای هم. میتونین مکمل خوبی برای هم باشین.
آخرین اخبار