درخشش دانش آموزان آبادانی در هفدهمین جشنواره نخبگان قرآن

دانش آموزان آبادانی در هفدهمین جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز دانش آموزان خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: امسال مرحله استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی استان خوزستان با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان خوزستان به‌ صورت غیرحضوری و از طریق ارسال آثار برگزار و داوری شد.

او افزود: یک هزار و پنجاه و سه دانش آموز در رشته‌های حفظ عمومی، حفظ ویژه، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام، اذان و انشای نماز با هم رقابت کردند و در  پایان داوری در بخش دختران ۱۰۶ دانش آموز و در بخش پسران ۱۲۲ دانش‌آموز برگزیده و معرفی شدند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان تصریح کرد: دانش آموزان دختر و پسر شهرستان آبادان با کسب ۲۷ مقام اول تا سوم و در مجموع با ۵۷ امتیاز  پس از ناحیه ۳ اهواز حائز رتبه دوم استان خوزستان شدند.

رمضانی  یادآور شد: مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی و اعتقادی در بین دانش‌آموزان و استعدادیابی دانش‌آموزان در  بخش قرآن، عترت و نماز است.

او  ضمن تبریک به دانش آموزان برگزیده و اولیای آنان ، از تلاش های بی شائبه مدیران ، مربیان و معاونین پرورشی مدارس، مربیان کارگاه های دارالقرآن چهارده معصوم (ع)، حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آبادان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.