به مدت یک هفته صورت می پذیرد؛

تعطیلی اصناف غیر ضروری در جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در جیرفت، فقط واحد‌های صنفی ضروری در سطح بازار شهرستان فعال و اصناف غیرضروری به مدت یک هفته تعطیل هستند.

ابوذر عطاپور وزیری فرماندار و رییس ستاد مقابله با کرونای شهرستان  جیرفت جیرفت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن اعلام وضعیت قرمز بیماری کرونا در شهرستان جیرفت گفت: شیوع بیماری کرونا طی هفته‌های اخیر در جنوب استان، باعث شد جلسه استانی ستاد مقابله با کرونای جنوب کرمان با حضور معاون استاندار روز چهارشنبه ۱۱ تیر در جیرفت برگزار و در نتیجه تصمیم بر آن شد که محدودیت‌های سابق مجدد اعمال شود.

او افزود: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا از فردا شنبه ۱۴تیر، تمام صنوف غیرضرور شهرستان جیرفت برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود و از بازاریان تقاضا داریم برای حفظ سلامتی خود و شهروندان همکاری لازم را داشته باشند.

عطاپور وزیری بیان داشت: واحد‌های صنفی ضروری شامل؛ سوپر مارکت، لبنیات فروشی، میوه و سبزی فروشی، قصابی، مرغ و ماهی فروشی، نانوایی ها، جایگاه‌های عرضه سوخت، مراکز درمانی و دامپزشکی، تعمیرات و سرویس خودرو، تاسیسات فنی منزل و داروخانه‌ها در سطح بازار شهرستان فعال هستند و مردم می‌توانند، مواد ضروری خود را تهیه کنند و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

او با اشاره به زیاد بودن اصناف غیر ضرور افزود: اصنافی که ذکر نشده است از فردا شنبه، ۱۴ تیر به مدت یک هفته اجازه هیچ گونه فعالیتی را ندارند.

فرماندار شهرستان جیرفت تصریح کرد: روز گذشته تصمیم ستاد به اتحادیه‌ها و اصناف ارسال شده و واحد‌های صنفی غیرضرور در صورت فعالیت، به عنوان متخلف پلمب می‌شوند.

او از کاهش تعداد حضور کارمندان به یک سوم نیز خبر داد و گفت: دو سوم کارمندان به صورت دور کاری انجام وظیفه خواهند داشت.

عطاپور وزیری گفت: محدودیت‌ها به مدت یک هفته برقرار است تا وضعیت ویروس کرونا در شهرستان جیرفت به امید خدا کنترل و وضعیت به حالت عادی برگردد که در این مدت از همه مردم و اصناف، انتظار همکاری داریم.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار