ویسی: ایمان دارم که جایگاهمان بهتر خواهد شد/ امیدوارم با ارائه یک بازی جوانمردانه ۳ امتیاز برابر ذوب آهن را بگیریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم با ارائه یک بازی جوانمردانه بتوانیم ۳ امتیاز بازی با ذوب آهن را بگیریم تا شرایط تیم در جدول بهتر شود.  

ویسی: ایمان دارم که جایگاهمان بهتر خواهد شد/ امیدوارم با ارائه یک بازی جوانمردانه 3 امتیاز را بگیریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پیکان در چارچوب بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، فردا در اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود.

عبدالله ویسی، سرمربی پیکان درباره این دیدار اظهار داشت: بازی فردا برای هر ۲ تیم بسیار سخت است. شرایط برای پیکان سخت‌تر شده و ما باید بتوانیم امتیازات لازم را جمع کنیم، زیرا تا پایان لیگ فرصت زیادی نداریم. مطمئنا بازیکنان ما برابر ذوب آهن با تمام وجود بازی می‌کنند، همان طور که برابر پرسپولیس با تمام توانشان کار کردند.

ویسی با اشاره به شکست تیمش در بازی هفته گذشته برابر پرسپولیس گفت: هر چند برابر پرسپولیس نتیجه نگرفتیم، اما از نظر فنی عملکرد خوبی داشتیم. برابر پرسپولیس خوب نتیجه نگرفتیم، اما این بار می‌خواهیم خوب بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم. امیدوارم با ارائه یک بازی جوانمردانه بتوانیم ۳ امتیاز بازی فردا را کسب کنیم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که برای بازی فردا دنبال برد یا مساوی است گفت: دنبال پیروزی و کسب ۳ امتیاز هستیم.

او درباره جایگاه پیکان در قعر جدول لیگ برتر گفت: همانطور که تمام کارشناسان، مردم و فوتبالی‌ها می‌گویند قعر جدول جایگاه پیکان نیست، من هم به این نظر اعتقاد دارم و ایمان داریم که تیم ما در جدول بالا خواهد آمد. ما به یک برد نیاز داریم تا از نظر روحی و روانی شرایطمان بهتر شود. هر چند خیلی دیر شده و من فکر می‌کردم خیلی زودتر از این‌ها پیروز شویم، اما امیدوارم این اتفاق فردا رخ دهد و خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار