فینال جام حذفی آلمان/ دوگانه "بایرن" یا قهرمانی "بایر"؟

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بایرلورکوزن، فینال جام حذفی آلمان را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب رقابت‌های جام حذفی آلمان (دی اف بی پوکال)، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های بایرن مونیخ و بایرلورکوزن مسابقه نهایی را در ورزشگاه المپیک برلین برگزار خواهند کرد.

بایرن مونیخ در این فصل برای هشتمین بار متوالی قهرمان بوندسلیگا شد. رابرت لواندفسکی در تمام رقابت‌ها ۴۹ گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده و به دنبال افزایش تعداد گل‌های خود در این فصل است. او توسط بازیکن موثری مثل توماس مولر حمایت می‌شود که ۲۱ پاس گل در این فصل داده است.

فلیک احتمالا در مورد تیاگو ریسک نخواهد کرد و به دلیل مصدومیت اخیر بازیکن اسپانیایی از روی نیمکت شروع می‌کند. زوج کیمیچ و گورتسکا به احتمال زیاد خط هافبک بایرن را تشکیل می‌دهند. کورنتین تولیسو و نیکولاس زوله به طور قطع به این مسابقه نمی‌رسند.

بایرلورکوزن در این فصل بوندسلیگا را در رده پنجم به پایان رساند و سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. خبر خوب برای پیتر بوش، سرمربی لورکوزن رها شدن کوین فولاند، مهاجم این تیم از بند مصدومیت است. کای هاورتس، بهترین بازیکن فصل این تیم هم پشت سر او قرار خواهد گرفت. لوکاس آلاریو در جام حذفی ۴ مسابقه انجام داده و با ۳ گل زده بهترین عملکرد را دارد. پائولینیو به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو این بازی را از دست داده است.

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ:
نویر، بواتنگ، آلابا، پاوارد، دیویس، کیمیچ، گورتسکا، مولر، کومان، گنابری و لواندفسکی

ترکیب احتمالی بایرلورکوزن:
هرادکی، لارس بندر، اسون بندر، وندل، تابسوبا، باومگارتلینگر، آرانگوئیز، دیابی، بیلی، هاورتس و فولاند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار