نظامی زن آمریکایی پس از تعرض جنسی به قتل رسید

دادستانی تگزاس اعلام کرد نظامی زنی که اواخر ماه آوریل ناپدید شده بود، به دست یک سرباز دیگر به قتل رسیده است.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، دادستان‌های ایالتی پس از چند ماه پرده از راز ناپدید شدن یک سرباز زن در ایالت تگزاس برداشتند.

دادستان‌های ایالت تگزاس آمریکا به تازگی اعلام کردند ونسا گیلن، نظامی آمریکایی که از ۲۲ ماه آوریل ناپدید شده، بدست یک سرباز دیگر به قتل رسیده است. آرون رابینسون که قتل گیلن به دست او رقم خود اخیرا اقدام به خودکشی کرد. در شکایت دادگاه فدرال آمده است سرباز متهم به قتل اوایل ماه ژوئیه شناسایی شد، اما پیش از آنکه پلیس به او دست یابد اقدام به خودکشی می‌کند. با این حال نامزد او سیسیلی آگویلار از سوی پلیس ایالتی تگزاس دستگیر می‌شود.

رابینسون پیش از مرگش به نامزد خود در خصوص نحوه قتل این سرباز زن توضیح داده بود. بنا به گفته آگویلار، رابینسون با زدن ضربات متعدد چکش به سر این زن او را به قتل رسانده و سپس جسد او را در یک جعبه بزرگ پنهان می‌کند. این زوج سپس تلاش می‌کنند برای از بین بردن شواهد جنایت، جسد این نظامی زن را تکه تکه کرده و بسوزانند.

نیویورک تایمز به نقل از نزدیکان گیلن می‌نویسد که او پیش از قتل بار‌ها از آزار جنسی علیه خود شکاکی بوده است.

موارد آزار و اذیت جنسی در میان نظامیان آمریکا در سال‌های اخیر روند افزایشی قابل توجهی داشته است. وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اخیرا در گزارشی اعلام کرد میزان آزار و اذیت جنسی در آکادمی‌های نظامی آمریکا (دانشگاه‌های افسری) در سال گذشته میلادی با افزایش ۳۲ درصدی همراه بوده است.

گزارش سالانه وزارت دفاع آمریکا نشان می‌دهد در سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۹، ۱۲۲ مورد آزار جنسی که در آن یک دانشجو قربانی شده، ثبت شده است. این در حالی است که در سال تحصیلی ۲۰۱۷-۲۰۱۸، ۹۲ مورد آزار جنسی گزارش شده بود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۸:۴۲ ۱۴ تير ۱۳۹۹
کجان اونایی که میگن اگه دیسکو باشه؛جامعه باز باشه مردم چشم و دل سیر میشن !!!!
_دیگه بازتر از آمریکا !!!!
زنی که تو کما بود توسط پرستار کشیک باردار شد
تجاوز به کودکان در مدارس ؛دختر و پسر
تجاوز به نظامیان زن
تجاوز به مسوولین زن در ادارات-کاخ سفید-پنتاگون ...
____وقتی دین از جامعه ای رخ بر ببنده؛پشت بندش غیرت هم میره-وقتی غیرت نباشه دیگه تمام ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۵ تير ۱۳۹۹
نمیخوام بگم شما درست نمیگی ولی همه اینهایی که شما ذکر کردید در جامعه اسلامی ما هم هست تازه این فرد مشخصه که بیماره. کسی که مریض و یا این کاره باشه همه ازش دوری میکنن و کسی هم چاره ای نمی اندیشه در اینصورت ای افراد هم توی جامعه آزاد میگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۵ تير ۱۳۹۹
الان چه ربطی به دیسکو داشت؟
ضمنا کسی نگفته دیسکو آزاد باشه. ما بیشتر از شما مخالف بی بند و باری هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۳۹ ۱۴ تير ۱۳۹۹
یعنی مثل یه دستمال کاغذی هستند زنان نظامی آمریکا برای سربازان مذکر و پس از تعرض جنسی می ندازنشون توی سطل آشغال . اینها مدعیان حقوق بشر هستند !!! .
آخرین اخبار