سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی گفت: مهاجری هنوز به باشگاه اسم دستیاری را معرفی نکرده است.

سید محمد علوی سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط این تیم قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: بعد از انتخاب رضا مهاجری به عنوان سرمربی جدید تیم، بازیکنان با شرایط مناسبی به انجام تمرینات پرداخته اند. با توجه به زمان کمی که از انتخاب مهاجری می‌گذرد، تمرینات در شرایط مناسبی برگزار شد.

او افزود: هوای مسجد سلیمان هم مثل اهواز گرم است و با توجه به شرایط آب و هوایی متفاوت با تبریز کار تیم ما سخت خواهد شد. به دلیل انتخاب سرمربی جدید امکان تغییرات در ترکیب وجود دارد. بازیکنان قبل از بازی با نفت از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

نمی‌توانیم هر روز تست کرونا دهیم

سرپرست تیم ماشین سازی در خصوص ابتلای چند بازیکن فولاد خوزستان به ویروس کرونا بعد از بازی با این تیم و احتمال کناره گیری آن‌ها از لیگ برتر، گفت: این تیم قبل از شروع مسابقات باید موضع لغو مسابقات را اعلام می‌کرد. امیدوارم که بازیکنان بیمار فولاد هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورند. در صورت لغو شدن یا ادامه بازی‌ها تیم ماشین سازی هر تصمیم از سوی سازمان لیگ را می‌پذیرد.


بیشتر بخوانید


او افزود: ما نمی‌توانیم هر روز از تمام اعضا تست کرونا بگیریم، بنابراین طبق بازه زمانی ۱۰ روزه‌ای که به ما اعلام شده از بازیکنان تست می‌گیریم. تیم ماشین سازی تمام آزمایش‌ها را پشت سر گذاشته و در حال حاضر هیچ کدام از نفرات باشگاه کرونا ندارند.

ماشین سازی تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت خواهد کرد

علوی درباره اینکه آیا سفر به شهر مسجد سلیمان از نظر شرایط پزشکی و بهداشتی برای تیم ماشین سازی خطرناک نیست، پاسخ داد: ما با یک پرواز اختصاصی که محمدرضا زنوزی مالک باشگاه ترتیب آن را داده است، راهی مسجدسلیمان می‌شویم. باشگاه ماشین سازی تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت خواهد کرد و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در این سفر مشکلی برای اعضای تیم به وجود نیاید.

مهاجری دستیاری با خود به تبریز نیاورده است

او در زمینه تغییرات کادر فنی ماشین سازی، تصریح کرد: در حال حاضر رضا مهاجری تنها به تبریز آمده است و تغییرات دیگری در کادر فنی شاهد نبودیم. غلامرضا باغ آبادی و دیگر اعضای کادر فنی تا زمانی که رضا مهاجری نفرات جدید را به باشگاه اعلام کند، همچنان به کار خود ادامه خواهند داد.

۲ دروازه بان ماشین سازی اختلافی ندارند

سرپرست ماشین سازی در مورد حاشیه‌های اخیر ۲ دروازه بان این باشگاه، بیان کرد: من موضوعات مطح شده درباره اختلاف بین حامد لک و علیرضا حیدری را تایید نمی‌کنم. شاید تفاوت سلیقه بین افراد وجود داشته باشد، اما نمی‌توان این موارد پر رنگ جلوه داد. با حضور رضا مهاجری هر ۲ دروازه بان ماشین سازی تمرینات شادابی را پشت سر گذاشته اند. لک و حیدری در سفر به مسجد سلیمان تیم را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار