بیشتر تماس‌های کرونایی اورژانس بوشهر برای مشاوره است

بیشتر تماس‌های کرونایی بوشهری‌ها با اورژانس برای دسترسی به آموزش‌ها و گرفتن مشاوره در خصوص علائم این بیماری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  معاون عملیات سازمان اورژانس ۱۱۵ بوشهر گفت: با توجه به اینکه بیماری کووید ۱۹ بدون علامت است یا علائم مختلفی دارد، بیشتر تماس‌هایی که مردم در زمینه این بیماری با همکاران ما در مرکز پیام اورژانس برقرار می‌کنند، برای مشاوره است.

علیرضا پورشمس افزود: همکاران ما در اورژانس نیز که به طور کامل آموزش دیده‌اند اگر متوجه شوند فرد علائم کووید ۱۹ را دارد، مسیر درمان را برایش تشریح می‌کنند. اما اگر فرد موارد مخاطره آمیزی داشته باشد آمبولانس برای او اعزام می‌شود.

او ادامه داد: اما تعدادی از ماموریت‌های ما نیز مربوط به کروناست و همکاران ما روزانه ده‌ها بار لباس حافظت فردی را در گرمای طاقت فرسای بوشهر بر تن می‌کنند و با حضور بر بالین بیماران، خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

معاون عملیات سازمان اورژانس ۱۱۵ بوشهر عنوان کرد: اورژانس سازمانی است که با بحران سروکار دارد و همکاران ما برای مقابله با بحران آمادگی لازم را دارند، اما در زمینه کرونا هم بحران طولانی شده و هم نقطه پایانش مشخص نیست، به همین علت مقابله با آن به آمادگی دو چندان نیاز دارد.

پورشمس بیان کرد: از سوی دیگر طولانی شدن بحران تاثیر فرسایشی بر نیرو‌های عملیاتی دارد، اما با وجود این مشکلات، تلاش کرده‌ایم به عنوان سربازان سلامت ماموریت‌های خود را به خوبی انجام دهیم تا خدشه‌ای به خدمات رسانی به مردم وارد نشود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.