نحوه ثبت‌نام ترم تابستانی دانشجویان در دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه شهید بهشتی نحوه اسکان دانشجویان در خوابگاه و ثبت‌نام ترم تابستانی را اعلام کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تقویم آموزشی دانشگاه شهید بهشتی، کلاس‌ها در ترم تابستان از شنبه ۲۸ تیرماه آغاز می‌شود و روز شنبه اول شهریورماه پایان می‌یابد. زمان حذف درس نیز روز چهارشنبه ۲۹ مردادماه در نظر گرفته شده است.

امتحانات ترم تابستانی در دانشگاه شهید بهشتی از روز دوشنبه ۳ شهریور ماه آغاز می‌شود و تا روز پنج شنبه ۶ شهریور ماه ادامه دارد. همچنین در این دانشگاه نیم سال تابستان سال ۱۳۹۹ به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

فرآیند اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی

همچنین بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با توجه به ظرفیت محدودیت ایجاد شده به دلیل لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، اولویت واگذاری خوابگاه با افرادی است که دارای شرایط اعلام شده از سوی معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی باشند.

بر این اساس دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه شهید بهشتی که باید تا پایان شهریور ماه ۹۹ از رساله یا پایان نامه خود دفاع کنند، می‌توانند درخواست استفاده از خوابگاه داشته باشد و به دانشجویان مقطع دکتری که تا پایان شهریور ۹۹ امتحان ارزیابی جامع آموزشی و پژوهشی آنها برگزار می‌شود فرصت دو هفته‌ای برای اسکان در خوابگاه داده خواهد شد.

همچنین دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرده است با توجه به ضرورت آماده سازی خوابگاه‌ها برای نیم سال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و شروع کلاس‌ها از ۲۲ شهریور ماه، زمان اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی حداکثر تاپنجم شهریور ماه خواهد بود.

فرآیند درخواست خوابگاه از طریق پیشخوان و سامانه جامعه آموزشی گلستان دانشگاه شهید بهشتی به این شکل است که دانشجویان باید درخواست خود مبنی بر دفاع از پایان نامه، رساله یا امتحان ارزیابی آموزشی یا پژوهشی و ارسال برای استاد راهنمای مربوطه، اعلام نظر استاد راهنما مبنی بر الزام حضور دانشجو در دانشگاه و ضرورت اسکان در خوابگاه و ارسال آن برای معاون دانشجویی دانشکده یا پژوهشکده را در سامانه ثبت کنند.


بیشتر بخوانید


پس تایید در خواست آن‌ها توسط معاون آموزشی دانشکده آن‌ها باید فرم خوداظهاری بهداشتی را به اداره بهداشتی دانشگاه ارسال کنند و تایید فرم جهت اسکان دانشجویان به امور خوابگاه‌ها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.