تعاونی‌ها موتور اقتصادی کشور در توسعه و اشتغال پایدار هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه طی پیامی فرا رسیدن روز جهانی تعاون را به جامعه تعاونگران استان تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه طی پیامی فرا رسیدن روز جهانی تعاون را به جامعه تعاونگران استان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

تعاونی‌ها موتور اقتصادی کشور در توسعه و اشتغال پایدار هستند.

روز جهانی تعاون، آغازگر حرکتی عظیم در بخش اقتصادی کشور است و این مزیت نسبی که در تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی می‌تواند نقش مؤثری ایفا کند.

نیاز بشر و جامعه ایران به گسترش الگوی اقتصاد تعاون و گفتمان برخاسته از آن که توانست ارزش‌های اخلاقی همچون عدالت، انصاف و صداقت را در روابط تجاری و سپهر اقتصاد جاری سازد، بیش از همیشه احساس می‌شود.

امروز اخلاق، مسئولیت پذیری جمعی، عدالت اجتماعی، برابری فرصت ها، رفاه عمومی، اشتغال پایدار و احترام به خرد جمعی و حفظ محیط زیست در نقش تعاون در توسعه و اشتغال پایدار عینیت می‌یابد.

تعاونگران عزیز شما به لحاظ پایبندی به ارزش‌ها و اصول تعاون و مسئولیت‌های ناشی از آن، از شایستگی لازم برای بسط گفتمان اقتصادی عدالت خواهانه و پیشگامی در مسیر تحقق اهداف توسعه پایدار برخوردار هستید.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت روز جهانی تعاون، برای تمامی دست اندرکاران و متولیان خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی که احیاگر ارزش‌های والای تعاون در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشند، از خداوند متعال توفیق روز افزون مسألت دارم و روز جهانی تعاون را به شما خسته ناپذیران تبریک عرض می‌کنم. امید است در سال جهش تولید ضمن شاهد رشد و ارتقای فرهنگ تعاون، در جهت انجام این رسالت بزرگ و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌هایی استوار و پویا برداریم.

حسن عزیزی
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.