تاکید بر تسریع در راه اندازی ناحیه صنعتی کوار

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با مساعدت شرکت آبفای فارس به منظور تامین آب ناحیه صنعتی کوار، راه اندازی این ناحیه صنعتی شتاب می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، نماینده مردم شهرستان‌های کوار، خرامه، سروستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل آبفای استان و نیز فرماندار و برخی مسولان شهرستان کوار از محل ناحیه صنعتی کوار ضمن بررسی مسائل و مشکلات بر تسریع در راه اندازی این ناحیه صنعتی تاکیدشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این بازدید با اشاره به پیگیری انجام شده برای راه اندازی این ناحیه صنعتی، افزود: تنها مشکل راه اندازی این ناحیه صنعتی، موضوع تامین آب بود که با قول مساعد شرکت آبفای استان به منظور تامین آب، این موضوع برطرف و بزودی سایر مجوز‌های راه اندازی این ناحیه از دستگاه‌های اجرایی نیز اخذ خواهدشد تا کار واگذاری اراضی به متقاضیان، در ماه‌های آینده انجام شود.

او، ایجاد اشتغال پایدار در بخش صنعت، فراهم کردن بستر‌های لازم به منظور جذب سرمایه‌گذار و ایجاد واحد‌های صنعتی و تولیدی، جلوگیری از پراکندگی واحد‌های تولیدی و توسعه صنعتی شهرستان کوار را از اهداف ایجاد این ناحیه صنعتی اعلام کرد.

فتوحی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان کوار، نزدیکی به کلانشهر شیراز و نیز قرارگیری شهرستان در امتداد محور‌های مواصلاتی شیراز با پارس جنوبی، جهرم و لارستان گفت: سرمایه‌گذاری در این ناحیه صنعتی می‌تواند از توجیه فنی و اقتصادی بالایی برخوردار باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود:این ناحیه صنعتی در زمینی به مساحت ۴۹ هکتار ایجاد می‌شودکه ظرفیت استقرار ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی را خواهد داشت.

او اضافه کرد: هم اکنون از ۷۰ شهرک و ناحیه مصوب استان فارس واگذاری زمین در ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.