اصرار به برگزاری لیگ کشتی در شرایط «کرونایی» چه سودی دارد؟ /امامی: سلامت کشتی گیران در اولویت است

علی رغم شیوع ویروس کرونا، سازمان لیگ قصد دارد رقابت‌های لیگ برتر کشتی را برگزار کند!

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در شرایطی که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا باز هم افزایش یافته و متاسفانه با خبر می‌شویم بسیاری از هموطنان عزیزمان نیز جان خود را از دست می‌دهند سازمان لیگ فدراسیون کشتی با ثبت قرارداد کشتی گیران تیم‌های مختلف اصرار دارد تا رقابت‌های لیگ برگزار شود و این علاقه به انجام مسابقات جای تعجب دارد.

وقتی حسین نوری قهرمان شایسته کشتی فرنگی کشورمان علی رغم تمرینات انفرادی درگیر بیماری کرونا شده و در بیمارستان مسیح دانشوری زیر دستگاه تنفس قرار دارد یعنی زنگ خطری که باید به آن توجه ویژه داشت.

وقتی محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از اصرار به برگزاری لیگ گلایه می‌کند و می‌گوید واقعا برگزاری مسابقات به چه قیمتی؟ سلامتی و عمر حرفه‌ای کشتی گیر در لیگ با چه چیزی معاوضه می‌شود؟ درست است شرایط اقتصادی خوب نیست، اما شرایط برای همه یکسان است و چه بسا خیلی‌ها هستند که حتی حداقل‌های زندگی ما هم براشون حکم آرزو را دارد؛ پس بهتر است یک مقدار دوراندیش‌تر باشیم، آیا بهتر نیست کمی بیشتر به فکر سلامتی کشتی گیران باشیم؟

وقتی استفاده از ماسک در محیط‌های عمومی اجباری می‌شود و از حضور کارمندان و کارکنان در ادارات و دستگاه‌ها در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک، جلوگیری می شود آیا نباید کرونا را جدی گرفت؟

وقتی مسئولان وزارت بهداشت در طول شبانه روز با تاکید بسیار هموطنان عزیزمان را به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دعوت می‌کنند و کادر درمانی بیمارستان‌ها همواره تقاضای همکاری همه جانبه دارند، برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی که سلامت ورزشکاران را تهدید می‌کند چه سودی خواهد داشت؟ و آیا بهتر نیست در انجام هر گونه تصمیمی بیشتر دقت کنیم؟

البته با وجود اصرار سازمان لیگ، اما محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی با تاکید اینکه سلامت کشتی گیران در اولویت است و چنانچه برگزاری رقابت‌های لیگ حتی کوچکترین تهدیدی را برای کشتی گیران داشته باشد این مسابقات انجام نمی‌شود نکته بسیار مثبتی است که جای تقدیر دارد و امیداریم شرایط به گونه‌ای پیش رود که شاهد ریشه کَن شدن هر چه سریعتر این ویروس منحوس باشیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۶ تير ۱۳۹۹
همه صنایع و کشور نابود بشه فوتبال میلیار دلاری روپاست چرا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
فوتبال علاوه بر اینکه سودی ندارد ضرر میلیاردی هم داره چرا فوتبال برگزار میشه و حساسیت شما برای همه ورزشها الا فوتبال است آیا این نژادپرستی ورزشی نیست؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۶ تير ۱۳۹۹
اصرار وزارت ورزش به برگزاری مسابقات فوتبال باعث شد که الان استقلال و فولاد و سایر تیم ها به کرونا مبتلا شده
آخرین اخبار