آسمانی شدن پدر شهیدان صادق زاده زرندی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: پدر شهیدان والامقام حسین و مهدی صادق زاده زرندی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پدر شهیدان صادق زاده زرندیاحمد گروئی ساردو، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: پیکر حاج ماشاءالله صادق زاده زرندی ، پدر شهیدان صادق زاده صبح امروز ۱۶ تیرماه ۹۹ در شهرستان زرند تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

او به خلاصه‌ای از زندگی نامه شهیدان والامقام حسین و مهدی صادق زاده زرندی اشاره کرد و افزود: مهدی صادق زاده یکم مهر ۱۳۴۹ و حسین صادق زاده دهم مرداد ۱۳۵۲، در شهرستان زرند به دنیا آمدند، پدرشان ماشاءالله، کشاورز بود و مادرش کبری نام داشت.

گروئی ساردو تصریح کرد: مهدی تا اول متوسطه درس خواند و به ‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت وی هشتم اسفند ۱۳۶۴، در فاو براثر اصابت گلوله به شهادت رسید و مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

او بیان داشت: حسین تا پایان مقطع راهنمایی درس خواند، به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت، وی بیست و هفتم مهر ۱۳۶۸ در بیمارستان صلا‌ح‌الدین عراق براثر صدمات ناشی از شکنجه اسارت به شهادت رسید و پیکر وی سرانجام سال ۱۳۸۱، به ایران منتقل و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار