امیر سرتیپ نصیرزاده خبر داد:

ساخت شبیه‌ساز‌های پرواز برای جنگنده‌های فانتوم و سوخو ٢۴

فرمانده نهاجا گفت: در حوزه ساخت شبیه‌ساز‌های پرواز برای فانتوم و سوخو ٢۴ وارد حوزه تاکتیکی خواهیم شد.

ساخت شبیه‌ساز‌های پرواز برای هواپیما‌های فانتوم و سوخو ٢۴به گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز دوشنبه ١۶ تیرماه در آئین رونمایی از شبیه‌ساز پرواز (سیمولاتور) هواپیمای ایلیوشین ٧۶ ضمن عرض درود به روح شهدا به ویژه شهدای سلامت اظهار کرد: امیر دادرس جانشین آجا خود مشوق و تهییج کننده ما برای ایجاد و به نتیجه رسیدن پروژه‌های جهاد خودکفایی هستند.

او ادامه داد: ناوگان نیروی هوایی ارتش ترکیبی از پرنده‌های شرقی و غربی تشکیل شده و بیش از ٩٠ درصد از شبیه‌ساز‌های پرواز آن‌ها در داخل ساخته شده و بومی است. امروز در نیروی هوایی ارتش این امکان وجود دارد تا شبیه‌ساز‌های همه هواپیماها در کشور ساخته شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه برای آموزش خلبانان ایرانی ارز بسیاری از کشور خارج می‌شود، اظهار کرد: ساخت بومی شبیه‌ساز‌های پرواز در داخل کشور برای آموزش خلبانان ایرانی نقش مهمی در عدم خروج ارز و تامین امنیت خلبانان ایرانی دارد. از این طریق به تمامی شرکت‌های هوانوردی داخلی اطلاع می‌دهیم که قادر به ساخت شبیه‌ساز‌های پروازی هستیم.

وی ادامه داد: ما در حوزه ساخت شبیه‌ساز‌های پرواز در درون کشور امروز با ساخت و رونماییِ شبیه‌ساز پرواز هواپیمای ایلیوشین ٧۶ در کلاس پروازی سنگین قدم تازه‌ای برداشتیم. امروز تنها ساخت شبیه‌ساز پرواز هواپیمای مین روب دریایی P۳-F باقیمانده تا ساخته و دستاوردهای ما کامل شود؛ البته در حوزه ساخت شبیه‌ساز‌های پرواز برای هواپیما‌های فانتوم و سوخو ٢۴ وارد حوزه شبیه‌سازی تاکتیکی خواهیم شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۶ تير ۱۳۹۹
وسط اين مصيبتاي توليد خودرو اينام وقت گير آوردن
آخرین اخبار