کد خبر: ۷۴۱۳۸۲۵
گروه : همدان » همدان
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر : ۷۴۱۳۸۲۵
گروه : همدان » همدان

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از افزایش ۱۶۷ درصدی رسیدگی به درخواست‌های مردم در سامانه ۱۹۷ طی امسال خبر داد.

افزایش ۱۶۷ درصدی رسیدگی به درخواست‌های مردمی در سامانه ۱۹۷ ملایربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: با توجه به شیوع و انتقال ویروس کرونا و لغو برنامه‌های ملاقات حضوری ۱۹۷ در دفتر نظارت همگانی شهرستان ملایر، به درخواست‌های شهروندان با تماس تلفنی رسیدگی شده است.

او با اشاره به افزایش ۱۶۷ درصدی رسیدگی به درخواست‌های مردمی در سامانه ۱۹۷ شهرستان ملایر، بیان داشت: بر اساس آمار‌های اعلامی از مسئولان سامانه‌های نظارتی ۱۹۷ شهرستان طی این مدت از سال، شکایات از پلیس بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است و بیش از ۵۰ درصد شاهد دریافت تقدیر‌های مردمی بودیم.

این مقام مسئول افزود: ناجا به عنوان یک سازمان امین، پاسخگو و مطالبه گر در حوزه برقراری نظم و امنیت مردم و برای کسب رضایت شهروندان و رسیدگی موثر به انتقادات، پیشنهادات و شکایات آن‌ها تلاش حداکثری را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ا

اپلیکیشن سیگنال
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اپلیکیشن سیگنال
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اپلیکیشن سیگنال
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اپلیکیشن سیگنال
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اپلیکیشن سیگنال
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اپلیکیشن سیگنال
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر