مقابله و مبارزه با مواد مخدر نیاز به عزم همگانی دارد

استاندار زنجان با تقدیر از اقدامات پلیس در مبارزه با مواد مخدر و طرح جمع آوری معتادان متجاهر گفت: مقابله و مبارزه با مواد مخدر نیاز به عزم همگانی دارد.

حقیقی استاندار زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فتح اله حقیقی در جلسه شورای مواد مخدر در محل استانداری زنجان،با اشاره به اینکه اعتیاد به مواد مخدر بیش از ۸۷ درصد از جرایم در استان را به خود اختصاص می‌دهد گفت: مقابله و مبارزه با مواد مخدر نیاز به عزم همگانی دارد.
 
او  با تاکید بر اینکه نباید پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر تنها در یک یا دو دستگاه خلاصه شود و باید نگاه فرا دستگاهی به این امر صورت بگیرد، ادامه داد: هماهنگی و همدلی بیشتری همراه با آگاه سازی خانواده‌ها نسبت به عواقب ابتلای جوانان به اعتیاد صورت گیرد.

استاندار زنجان گفت: استان زنجان در بخش‌های مختلف مقابله و پیشگیری از اعتیاد اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و ستاد ملی مقابله با مواد مخدر می‌تواند در جهت اجرای برنامه‌های مهم در زمینه پیشگیری، زنجان را بعنوان پایلوت انتخاب کنند.
 
حقیقی با بیان اینکه دستگیری معتادین متجاهر در استان خوب بوده است، تاکید کرد: این استان در جمع آوری معتادین متجاهر خوب عمل کرده است و اقدامات نیروی انتظامی و دادگستری استان در این زمینه بسیار خوب و قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه استان زنجان در زمینه مقابله و پیشگیری از مواد مخدر بسیار مطلوب عمل کرده است، افزود: حوزه‌های امنیت و پیشگیری در زمینه مقابله با مواد مخدر می‌توانند با همکاری و همراهی مردم در انجام امور محوله موفق‌تر عمل نمایند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.